Ziet er goed uit Klaas, en ook nog twee beiteltjes erbij, ik vraag me af of de beitel mesjes nog los verkrijgbaar zijn van die verchroomde beitel, die zit met een schroefje vast, er zitten karteltjes in gefreesd om het mesje op zijn plaats te houden? Of heeft Stanley toendertijd dat zo gemaakt om het makkelijker te kunnen slijpen en wetten?
Groet Pel.
De beitel is zonder meer goed Bossy, maar de zaag daar heb ik mijn twijfels bij, ik heb vroeger ook eens zo'n zaag gehad, denk ik? Ik heb ze na veel ergernis in de vuilnisbak gegooid, het handvat staat teveel omhoog gericht, daardoor ga je de tanden automatisch in het hout duwen, waardoor de zaag gaat stoten. Dit is onder voorbehoud natuurlijk, het kan natuurlijk ook een andere zaag zijn, maar hij lijkt er verrekkes veel op.
Groet Pel.
Serieus.Ik werk op invalbasis hier op t stort.er is een inzamelpunt voor de kringloop en daar brengen mensen soms de meest uiteenlopende dingen. Waaronder gereedschap.Wat ik leuk vind houd ik achter en koop dit via hun voor een habbekrats.
De onderste van de 2 zagen is een pax.