Hallo Allemaal, ik ben nieuw hier en heb na een half uurtje rond lezen al heel wat opgestoken. Ik heb heb men liefde voor hout opgedaan tijdens mijn studies beeldhouwen. Nu herstel ik al 10 jaar houtschades aan speakerkasten voor mijn dagelijks brood. In men vrije tijd en in mijn verbouwing hou ik me nog met houtbewerking bezig. Onlangs kocht ik een 40 tal houten schaven voor 50€ waarvan er al een 5 tal in gebruik zijn
https://www.instagram.com/p/938nqHPCVn/
Nou nlQ, dan ben je een gezegend mens.
Ik had niet verwacht dat je met het herstellen van houtschades aan speakerkasten je brood kan verdienen, of eet je zo weinig?
Ik dacht dat speakers tegenwoordig nog maar weinig gekocht worden, wie heeft er tegenwoordig nog een knappe stereo thuis, dat zijn er niet veel.
En zoveel concertzalen heb je nou ook weer niet in Nederland dus je maakt me wel nieuwsgierig moet ik zeggen.
Je had vroeger wel een paar goede speakerbouwers in Nederland maar dat waren er niet veel.
Je had Hepta, Translator en een zelfbouwer in de witte de withstraat in Amsterdam en misschien nog een paar in Nederland en dan had je het wel gehad.
Of de markt moet tegenwoordig weer helemaal opgebloeid zijn?
Groet Willem