Na ongeveer 10 jaar na het overlijden van mijn opa samen met mijn vader even in het schuurtje gekeken bij oma, op zoek naar mooi dingen. Nou dat hebben we
!!!!!
Als eerst moest ik lachen toen ik dit zag, werk momenteel bij de praxis en kwam deze tegen (voor mijn tijd misschien wel),
maar de mooiste dingen zijn toch wel:
Ik heb dit al eerder voorbij zien komen maar weet niet precies wat het is? ik vroeg me ook af of het logo iemand bekend voorkwam?
Iemand?? vind altijd leuk om wat erover te weten. zeker iets van een jaartal zou super zijn.
toen zagen we ook direct waar waarschijnlijk mijn twee beitels van sandvink vandaan kwamen.
zijn volgens mij nog nooit gebruikt! op één na dan die is volgens mij gebruikt om in de verf te roeren haha.
maar ik had niet verwacht dat er al tekst in zou staan geëtst? (spel je dat zo?) wordt dat al heel lang gedaan? ofja lang is natuurlijk ook iets breeds.
Hier ben ik in ieder geval super blij mee.
Daarnaast zaten er ook drie lijmklemmen bij , een boormachine (ook nog nieuw), haakseslijper en:
en als laatste iets wat me ook erg van pas kwam. mijn oude bankschroef kon maar tot 10cm inklemmen, deze wat meer.
Ik moest hem even wegen hoor, +/-20kilo!!
Dat was hem weer, ik kan weer aan de slag met opknappen