Daar zitten een paar hele aardige dingen tussen. Alles ziet er prima onderhouden uit. De eerste schaaf heeft nauwelijks waarde. De andere zijn leuke verzamel objecten. Veel hangt af van de conditie van de beitel, is alles origineel, zit er nog lak op etc etc. Heb je de originele doos erbij is dat waarde verhogend.
Een 25 euro per schaaf zo ongezien van de foto lijkt mij een redelijke prijs. De 130 zou je verder moeten nakijken want die zou meer waard kunnen zijn. De 110 een stuk minder. De 1951 is een soort zachtboardschaaf en die zijn niet zo gewild dacht ik. Voor de pfeil gutsen zit de nieuwwaarde tussen de 25 en 35 euro per stuk wat je er gebruikt voor kan krijgen weet ik niet. De houtdraaibeitels tussen de 15 en 30 euro mits ze HSS staal zijn. Of die van Marples dat zijn weet ik niet.
Wil je alles in een keer kwijt dan is er een handelaar
Duco tools. Of die een redelijk bedrag betalen weet ik niet. Hun verkoopprijzen zijn in ieder geval niet buitensporig. Deze boren in deze nette conditie zijn zeker interessant voor mensen die alleen met handgereedschap werken.(van dit soort boren is heel veel voor een appel en ei te verkrijgen of gratis mee te nemen de conditie is daar dan ook veel slechter van.) Er zit hier iemand op het forum met de naam handtoolsonly, die zal wel reageren als hij belangstelling heeft.
Heb je er ook handzagen bij?
Veel succes wil je meer weten stuur dan een PB