Valt best mee.Mijn werkblad zou 200x100 worden. Is het niet heel moeilijk om zulk een oppervlakte te beplakken zonder oneffenheden/luchtbellen of andere problemen die kunnen opduiken?
Bedankt voor het aanbod, maar uiteindelijk besloten om niet die kant op te gaan.Valt best mee.
Je mag me bellen voor een mondelinge uitleg.
Ik ben van plan groene MDF te gebruiken. Verder had ik al besloten om niet meer bij de bouwmarkt te kopen. Vorige week heb ik bij een houthandel twee platen multiplex gekocht aan de helft van de prijs van de bouwmarkt. En ik heb nog nooit zo mooie multiplex gezien. Je moet ze dan natuurlijk zelf verzagen, maar mijn nieuwe invalzaag heb ik al terugverdiend na 16 platen multiplex...Neem dan een goede kwaliteit MDF en niet de goedkope van de bouwmarkt.
De groene V313 variant is al beduidend harder en kost bij een houthandel niet veel meer.
Ik laat dit bericht even aan me vrouw lezen... welke invalzaag heb je?Ik ben van plan groene MDF te gebruiken. Verder had ik al besloten om niet meer bij de bouwmarkt te kopen. Vorige week heb ik bij een houthandel twee platen multiplex gekocht aan de helft van de prijs van de bouwmarkt. En ik heb nog nooit zo mooie multiplex gezien. Je moet ze dan natuurlijk zelf verzagen, maar mijn nieuwe invalzaag heb ik al terugverdiend na 16 platen multiplex...
Een makita sp6000. Dit weekend nog mee gewerkt. Heerlijk.Ik laat dit bericht even aan me vrouw lezen... welke invalzaag heb je?