Mooi project, blijf ik zeker volgen! Maak je de projectielen ook zelf?
zelf marschmallows maken? kan wel, maar ik heb er nog geen recepten voor gezien..
Denk dat je het project verkeerd begrepen hebt, dit is een onschadelijk wapen.
Mooi project, blijf ik zeker volgen! Maak je de projectielen ook zelf?
zelf marschmallows maken? kan wel, maar ik heb er nog geen recepten voor gezien..
Denk dat je het project verkeerd begrepen hebt, dit is een onschadelijk wapen.
Inschroefmoeren gekocht, iets wat ik nog nooit gebruikt heb (en ook niet meer van plan ben ooit te gebruiken). De bouwmarkt mag er wel een doosje blarenpleisters bij leveren en een passende ultragrote platte schroevendraaier, nouja. krijg ik nog meer eelt op m'n pakkers..
De "rampamoeren" schroef ik er in met een ratel-dopsleutel. Ik neem een korte bout, draai er twee moeren op, hou een beetje speling onder de kop (om de bout via de moeren later te kunnen lossen zonder de plug er weer uit te draaien) en het overblijvende draadeinde draai in in de "plug". Dan stevig vasthouden om recht te blijven en ratelen maar. een enkele moer is wel eens wat scheef, maar met een iets groter gat in de klos komt het wel goed.
Zie ook mijn topic: http://www.woodworking.nl/showthread.php?161-Tuintafel-van-Robinia&highlight=tuintafel+robinia
Groet van Fons
Ik heb zojuist een middeleeuwse kruisboog met 180 lbs. trekkracht gebouwd; ik dacht er gezelig mee in de achtertuin te schieten maar schrik van de kracht van het ding.
Ik heb zojuist een middeleeuwse kruisboog met 180 lbs. trekkracht gebouwd
......... Als iemand op het idee wordt gebracht ook zoiets te bouwen dan zegt het verhaal van Douwe over zijn kleine kruisboog al genoeg. Dit is echt geen speelgoed.......