Bij enkele lades heb ik er wat extra bakjes in gemaakt, sommige laden met wat doosjes met spullen, morgen maak ik wel een paar foto’s. Sommige laden blijven een grabbelton
Fons
Fons
Oh als je daar inspiratie over wilt hebben moet je bij deze vent zijn hahahaha.Zo! Dat is een beste hoeveelheid opbergruimte geworden zo. Hoe hou je alles netjes in de lades? Heb je daar nog verdelers in gemaakt of gewoon los in de lades?
Dat is precies waar ik aan moest denken, haha!Oh als je daar inspiratie over wilt hebben moet je bij deze vent zijn hahahaha.
De sponningen frezen op de Hammer
Oh als je daar inspiratie over wilt hebben moet je bij deze vent zijn hahahaha.
Tsja, dat is wel heel veel plastic wat je dan produceertZo! Dat is een beste hoeveelheid opbergruimte geworden zo. Hoe hou je alles netjes in de lades? Heb je daar nog verdelers in gemaakt of gewoon los in de lades?
Tsja, dat is wel heel veel plastic wat je dan produceert
Dan hou ik het voorlopig nog maar even bij mijn eigen oplossing, hierbij wat foto’s:
Je kunt die stroken dan ook in de hoogte bevestigen, dus in de kopse kant schroeven, geeft nog veel meer stevigheid.Dag Fons,
Dit is precies waar ik nu ook mee bezig ben. Als ik het goed zie staat jouw kast op 4 wielen die gewoon onder de plaat 18mm underlayment zit? Geen probleem dat de bodemplaat doorbuigt met slechts 4 wielen?
Mijn kast is 160 bij 50cm en ik vraag me af of ik met 4 wielen toe kan of dat ik er 6 moet plaatsen tegen doorbuigen.
Of ik moet nog wat extra stroken multiplex aan de onderzijde monteren tegen doorbuigen.
Ik heb in het midden van de kast een vijfde wiel geplaatst om dat probleem te voorkomen. Tot op heden is doorzakken geen probleem,Dag Fons,
Dit is precies waar ik nu ook mee bezig ben. Als ik het goed zie staat jouw kast op 4 wielen die gewoon onder de plaat 18mm underlayment zit? Geen probleem dat de bodemplaat doorbuigt met slechts 4 wielen?
Mijn kast is 160 bij 50cm en ik vraag me af of ik met 4 wielen toe kan of dat ik er 6 moet plaatsen tegen doorbuigen.
Of ik moet nog wat extra stroken multiplex aan de onderzijde monteren tegen doorbuigen.