Ladekast voor de werkplaats

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.880
1.102
Leeuwarden
Mijn wielenaankoop is al van meer dan 10 jaar geleden. De huidige versie van Rutlands lijkt er het meest op.

• Leuk
Waarderingen: The Boktor

Vigier

Actieve deelnemer
13 jan 2024
55
24
Naarden
Hi, ik ben van plan mijn schuur ook van een ladenkast/werkbank te gaan voorzien van ongeveer 360cm breed en 60cm diep.
Eigenlijk was ik van plan daar multiplex voor te gebruiken, en bij het beantwoorden van de vraag of ik dat niet ook gewoon van underlayment (dat scheelt een flinke bak geld en het oppervlak vind ik veel mooier) kan gaan maken kwam ik jouw topic tegen. Ik lees alleen dat je de (binnenkant van de) lades van populieren multiplex hebt gemaakt. Waarom heb je daar voor gekozen en die niet ook van underlayment gemaakt?

P.S. Mooi resultaat hoor!

Athanor

Moderator
6 dec 2015
2.880
1.102
Leeuwarden
Hi, ik ben van plan mijn schuur ook van een ladenkast/werkbank te gaan voorzien van ongeveer 360cm breed en 60cm diep.
Eigenlijk was ik van plan daar multiplex voor te gebruiken, en bij het beantwoorden van de vraag of ik dat niet ook gewoon van underlayment (dat scheelt een flinke bak geld en het oppervlak vind ik veel mooier) kan gaan maken kwam ik jouw topic tegen. Ik lees alleen dat je de (binnenkant van de) lades van populieren multiplex hebt gemaakt. Waarom heb je daar voor gekozen en die niet ook van underlayment gemaakt?

P.S. Mooi resultaat hoor!
Ik weet het niet meer. Ik heb meestal verschillende platen op voorraad liggen. Dit plaatmateriaal is mooi stabiel en licht van gewicht. Ben er erg tevreden over, denk dat je met underlayment van 12 mm meer vervorming krijgt.

Succes met je project!

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.