Ok, hij staat boven, maar wat was dat ding zwaar.... Kolere.....
Mijn hobbykamertje komt steeds voller zo, wie weet toch meer eens de schuur gaan uitruimen binnenkort en deze volledig claimen

.

Ophalen uit het magazijn te Utrecht

Veel te zwaar.... Waarom dan ook een midi size ipv een mini....

Als ie eenmaal staat voelt dat eigenlijk best goed en dan maakt het gewicht niets meer uit. Integendeel zelfs. Alleen totaal ongeschikt om mee te nemen ergens heen.

Op de meest te gebruiken stand voor mij zolang ik miniatuur draai.

Uitleesbaar schermpje, snelheidsregelaar, forward/reverse, aan/uit.

Geen echte werkbank, maar staat perfect waterpas en stevig als een rots. Zit geen beweging in.

Klein kastje aan de andere kant, vol met kleine stukjes hout, fineer, en bovenop wat langere stukken uit Zwolle.

Wat finish spulletjes en onmisbaar, de radio!
Ik had overigens verwacht gelijk aan de gang te willen, maar ik heb geen idee wat te gaan doen nu. Eerst maar eens lekker eten en genieten van het feit dat er (voor mijn doen) zo'n mooi stuk gereedschap in huis staat. Voor een niet klusser zonder gereedschapskist is dat heel wat, mijn familie snapt er nog steeds niets van dat ik dit doe

. Volgens hen hoor ik te koken haha.
Nogmaals, iedereen bedankt voor de goede adviezen. Al heb ik niet ieders raad opgevolgd, de meeste opmerking hebben wel degelijk bijgedragen tot de aanschaf van de 1221VS. Jullie zijn toppers en deze site is echt een geweldige bron van informatie en inspiratie.