Kaart van Afrika

Bertocello

Actieve deelnemer
4 aug 2023
37
36
Bree, Belgie
Ik gebruik structan wood van rectavit om naden van mij huisjes te dichten, gaten te stoppen en snelle,delicate lijmklussen. Kan afgestoken en bijgeschuurd worden. Kleur als het droog is? Zo bruin als eikenhout. In onze plaatselijke houtwinkel betaal ik ongeveer 13€ voor 290 ml in tube voor kitspuit. Op Internet goedkoper.

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.377
2.031
Terkaple
www.woodworking.nl
Sikaflex, dat voor kitnaden in teakdekken gebruikt wordt, laat zich prima schuren. Ik zou in alle gevallen, epoxy is ook een optie, met zwarte kleurstof er in, de houten deeltjes eerst lakken. Dat gebruik ik zelf graag schellak voor omdat het erg snel droogt en niet duur is . Zo voorkom je dat het zwartsel, de kit of epoxy, de nerven in kruipt.

jaap

• Leuk
Waarderingen: John1969 en Wilco Flier

Wilco Flier

Post veel
28 apr 2008
1.835
488
Omgeving Kampen
www.wilcoflier.com
Ik heb ondertussen aardig wat reacties mogen ontvangen, waarvoor dank!

Ik ga eerst rustig verder met het uitknippen van de landen op papier en daarna hout verzamelen. Tegen die tijd dat dat allemaal af is, is er wel een oplossing voor het kierprobleem.

• Leuk
Waarderingen: Henk H

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.