Zoals elke dinsdag weer op tijd in de auto gestapt om richting Wehl te gaan, want tja....liever een uur te vroeg dan 2 minuten te laat (wetende dat ronald dat toch al in de oefenruimte is dus ik hem mooi met een berg vragen kan bestoken :-D )
45 minuten te vroeg aanwezig Ronald eerst bestookt met wat vragen omtrent mijn chuck (talon) en de uitkomst is, setje met grotere bekken er bij
Vervolgens kwamen andere cursisten binnen druppelen en konden we aan de slag
Bolletje en holletje steken...
Het wilde niet erg lukken, waarschijnlijk ook door het feit dat ik volgens mij een griep aan het ontwikkelen ben die precies tijdens de les begon te protesteren en ik me met het verstrijken van elke 5 minuten minder goed voelde (koud, rillerig, spierpijn, lamlendig en weet ik veel wat nog meer) vandaag lijkt het alsof het niet doorzet, beter dus...
Omdat ook het slijpen aan bod zou komen had ik mijn eigen beitels meegenomen, wel zo fijn
Hier wat plaatjes van gisterenavond
Mijn eigen beiteltjes

Het begin (wat is douglas naar hout om te draaien)

En....hij is rrrrrrrrrrrrrrond

Beginnend aan bolletje en holletje, op de achtergrond medecursisten ook druk bezig

De meastro doet het voor

Check check....dubbelcheck

Ondanks alles begint het er toch op te lijken :-D

En ook mijn buurmannen gaan lekker door

45 minuten te vroeg aanwezig Ronald eerst bestookt met wat vragen omtrent mijn chuck (talon) en de uitkomst is, setje met grotere bekken er bij
Vervolgens kwamen andere cursisten binnen druppelen en konden we aan de slag
Bolletje en holletje steken...
Het wilde niet erg lukken, waarschijnlijk ook door het feit dat ik volgens mij een griep aan het ontwikkelen ben die precies tijdens de les begon te protesteren en ik me met het verstrijken van elke 5 minuten minder goed voelde (koud, rillerig, spierpijn, lamlendig en weet ik veel wat nog meer) vandaag lijkt het alsof het niet doorzet, beter dus...
Omdat ook het slijpen aan bod zou komen had ik mijn eigen beitels meegenomen, wel zo fijn
Hier wat plaatjes van gisterenavond
Mijn eigen beiteltjes

Het begin (wat is douglas naar hout om te draaien)

En....hij is rrrrrrrrrrrrrrond

Beginnend aan bolletje en holletje, op de achtergrond medecursisten ook druk bezig

De meastro doet het voor

Check check....dubbelcheck

Ondanks alles begint het er toch op te lijken :-D

En ook mijn buurmannen gaan lekker door