het was pas 4minuten na middernacht....
Maar goed, ik zal het enthousiasme wijten aan mijn schrijverskwaliteiten

Gisteren weer op tijd vertrokken, het is toch een eind rijden en je kan er niet zeker van zijn of en hoeveel file er staat
Dat viel dus reuze mee, ach....de omgeving is mooi, dus de bus geparkeerd ergens in de schaduw met een mooi uitzicht, pootjes op het dashboard en een half uurtje genoten van het uitzicht
Daarna door naar Ronald waar de overige medecursisten al aanwezig waren
Een kort praatje en over hoe we vorige week geeindigd zijn, hoe we vandaag verder gaan én het voorbeeld
Deze dus
Dapper begon ik met een stuk hout wat al snel een mooi rond stukkie was hoorde ik om mee heen nog het ratelen van de afruwgutsen.....hmmm ga ik zo snel of heb ik dat wel onder de knie
Zelfverzekerd als ik was door de goeie start ging ik verder
Ai....de skew wilde niet meewerken, na vele pogingen toch gelukt, daarna met de vormguts aan de gang, verdorie daar ging mijn zelfzekerheid

er moest een bolling in het stuk hout komen (waarna we de V'tjes gingen steken)
Helaas zat ik al snel hier mee
Dát was iets te weinig om nog wat van te maken
Ronald starte een 2e uitleg ronde in waar ik alweer druk stond te ratelen met de afruwguts

Hmmm, even wachten maar en de uitleg nogmaals goed bekijken
Dat was wel op zijn plaats, ineens zag ik wat ik fout deed met de vormguts
Opnieuw begonnen en vol goeie moed om het dit keer beter te doen doorliep ik al stappen en toe het fluitsignaal einde wedstrijd viel was dit mijn prestatie
Niet overal even gelijk maar totaal geen happers, zelfs 1 v heel diep gestoken en de boel is ook nog heel gebleven
Ik ben tevreden