Ai, lijkt of er na het rondfrezen een flinke hap weg genomen is rechts onder. Valt extra op omdat de rest juist zo super strak gelukt is.
Ai, lijkt of er na het rondfrezen een flinke hap weg genomen is rechts onder. Valt extra op omdat de rest juist zo super strak gelukt is.
Echt super om te zien hoe je dat zo stap voor stap maakt.
kijk al met spanning uit naar vervolg
@sirjacobs, ik kan mij voorstellen dat wanneer je alle projecten bundelt in een mooi boek, je een prachtig "houtdraaiprojecten voor gevorderden" boek krijgt.
Of misschien een speciale sectie op het forum met projectbeschrijvingen...
@sirjacobs,
Al reageer ik niet altijd geniet ik altijd van de diverse topics op dit forum waaronder ook deze.
Met bewondering zit ik te kijken en volg met interesse de uitgebreide uitleg met foto’s.
Soms zit ik met mijn neus tegen het scherm om het allemaal van dichtbij te volgen maar daar hou ik tot nog toe alleen maar een vuil scherm aan over.
Ja en net als rendew (kissie I en II) ben ik ook gek op video’s want dan begrijp ik het (misschien) beter wat er allemaal gebeurt.
Mvg,
is ook belangrijk om met de voeten op de grond te blijven
maar het blijft leuk om mee te kunnen kijken waneer iemand als u met zoveel ervaring besluit dit te delen met
zijn medemensen
dus toch even u bedanken voor het delen