Geen annulering bij Toolnation

svenskapelsin

Actieve deelnemer
14 mrt 2015
535
38
Zweden-Delft
Toolnation zelfde ervaring, koop er al jaren niet meer precies om deze reden. Festool gewoon bij Kruis. Scherp geprijsd, aardige lui, goed bereikbaar telefonisch en per mail, nooit problemen!

• Leuk
Waarderingen: Athanor

helhond

Nieuw lid
19 dec 2024
6
0
Grunn
Ik heb ook slechte ervaring met Toolnation.
In december had ik vier 40V (XGT) Makita tools besteld, er stond direct leverbaar maar dat zijn valse beloftes.

Na veel vertraging/bellen/mailen/valse beloftes en niet nakomen afspraken uiteindelijk alles ontvangen van de bestelling, werd uiteindelijk verspreid over twee week in totaal 5 deelleveringen alles gebracht.
Het laatste product betrof een geopened verpakking en de inhoud was er bijna letterlijk ingepleurd, hier ook maar weer wederom een klacht over gestuurd.
De scherpe prijs gaat dus ten kosten van de kwaliteit en service die ze leveren, om ze niet volledig door het slijk te halen was ik in het verleden tevreden over Toolnation (klant sinds 2018) maar dit was voor mij de druppel en ga ik daar niet meer bestellen. Ik zag dat ze de afgelopen jaren ook een knieval in kwaliteit en service hebben gemaakt, hun reviews zijn namelijk ook inmiddels om te janken, dus dat bevestigde eigenlijk alleen maar mijn gevoel, voor mij dus geen Toolnation meer.

svenskapelsin

Actieve deelnemer
14 mrt 2015
535
38
Zweden-Delft
Niks moet, maar had de toonzetting en sfeer wel fijner gehouden. Wat is er mis met iets in de trant:
" excuses voor de gebrekkige communicatie en de niet kloppende levertijden die worden weergegeven. Nu wij na een maand nog niet kunnen leveren, storten wij het bedrag binnen twee weken terug".

Gelukkig zijn er legio aanieders die wel op een normale manier met zakelijke klanten omgaan. Gewoon eerlijk en transparant zijn en niet lokkertjes met bewust foutieve levertijden (dit durft ik uit eigen ervaring te zeggen), om je vervolgens achter je algemene voorwaarden te verstoppen. Het is niet een op maat gemaakt onverkoopbaar artikel dat wordt geleverd aan de klant. Onderlinge betrouwbaarheid en welwillendheid zou in zakelijk verkeer ook mooi zijn. Ik doe dat wel in ieder geval of ik nou voor een particulier of een zakelijke klant werk.

RDR2950

Actieve deelnemer
21 okt 2023
184
125
Kapellen (Antwerpen)
Ook hier eenzelfde ervaring met Toolnation - uiteindelijk heb ik wel mijn bestelling gekregen, maar met meer dan een maand vertraging en hoewel het als "set" verkocht werd, werden de accessoires in twee aparte zendingen verstuurd (met twee weken ertussen) en dan op het laatst de machine.
Er zijn niet veel toestellen die je niet elders aan dezelfde prijs of goedkoper kan vinden, dus ik heb geen enkele reden meer om er iets te bestellen.

Fugazi Furniture

Actieve deelnemer
8 jul 2021
41
37
Amsterdam
Ik koop (als zakelijke gebruiker) eigenlijk altijd m'n gereedschap bij de professionele ijzergroothandel hier in de regio......als de prijs (veel) hoger is dan online is daar altijd wel wat aan te doen en je hebt tenminste een aanspreekpunt en ze doen altijd hun best voor je. Ik was ten tijde van het gedoe met'n Festool zaagtafeltje in ieder geval wel heel blij dat ik'm niet online had gekocht. Ik koop liever niet bij al die online stunters, ook ter wille van de kaalslag die er plaats vind,straks helemaal geen fysieke winkels meer of mensen met een beetje kennis of bereidheid tot service. Los daarvan: Toolnation is ruk, heb ik al vaker gehoord.

• Leuk
Waarderingen: jelmer en Wim Kluck

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.