Je kan de formaatzagen van robland niet vergelijken met de gecombineerde machines, en al zeker niet met de goedkopere reeksen. Hun formaatzagen zijn heel geliefd bij startende zelfstandigen, prijs - kwaliteit zijn ze zeer goed. Je vind ze ook vaak tweedehands (diezelfde startenden die dan overschakelen op een machine met gestuurde assen. De andere machines die je vernoemt zijn ook prima keuzes, de hammer misschien iets minder voor professioneel gebruik (geledeidingen van de rolwagen en het gebruikte profiel zijn een stuk minder). Altendorf heeft ook een goedkoper model, WA 8 denk ik dat het noemt.
De robland die hierboven getoond wordt kan je niet vergelijken met een felder uit de 500 reeks, die kan je eerder naast een uit de 900 reeks zetten.
Als budget ooit geen rol meer speelt: SCM, Altendorf, Martin...
Ik zou een en ander ook laten afhangen van de regio waar je woont en wat er daar verdeeld wordt door een bedrijf met een goede eigen technische dienst.
De robland die hierboven getoond wordt kan je niet vergelijken met een felder uit de 500 reeks, die kan je eerder naast een uit de 900 reeks zetten.
Als budget ooit geen rol meer speelt: SCM, Altendorf, Martin...
Ik zou een en ander ook laten afhangen van de regio waar je woont en wat er daar verdeeld wordt door een bedrijf met een goede eigen technische dienst.
Laatst bewerkt: