de foto is duidelijkHierbij de scherpere foto. Ik hoor het graag!
Met schakelaar bedoel je de schakelaar van de Vlak en van dikte bank? Dat kan namelijk niet want daar heb ik niks aan veranderd en die werkte toen ik hem kocht. En ik ga even uitzoeken wat een relais is.Volgens mij zijn er maar 2 mogelijkheden en dat is dat de schakelaar verkeerd is aangesloten, zodat het relais niet bekrachtigd blijft of het relais is stuk.
Dank dan doe ik dat morgen. Heb net de kast weer dicht geschroefd En dan heb ik er licht bijde foto is duidelijk
een tip tussendoor: op de foto hebben we vooral een zicht in 2D
je kan de wago's + draden - na uitschakelen van de stroom - recht trekken, zodat we een 3D-zicht hebben waarop duidelijk is welke draad in welke wago gaat
dat is een schakelaar/schakeling die je vanop afstand aan zetik ga even uitzoeken wat een relais is.
Zonde dat je ver weg woont, was graag langs gekomen voor het op te lossen. Ben benieuwd wat je maandag vindt.Jep dat was ook mijn plan. Ik vind allemaal erg interessant en wil het graag zelf leren en doen, maar het gaat wel over elektriciteit en daar ben ik wel een beetje huiverig voor.
Maandag komt er ook iemand die alles voor mij gaat doormeten en dan kan ik meekijken en het gelijk leren. Dan kan ik uitsluiten dat daar het issue inzit.
Wat aardig! Dank voor het aanbod en je was zeker van harte welkom geweest.Zonde dat je ver weg woont, was graag langs gekomen voor het op te lossen. Ben benieuwd wat je maandag vindt.
Ik geloof je direct. Ik begin ook te vermoeden dat het in de schakelaar zit, maar wil nu wel alles kabel technisch uitgesloten hebben.Hoi
Volg het ook al van af het begin ben ook nieuwsgierig wat het nu is
Als alles kleur op kleur zit en de kabels zitten goed vast zijn de mogelijkheden toch nog groot genoeg
Voor storing , ook een schakelaar kan van het eene moment op het andere kapot gaan
Ja die doet het wel. Het enige wat bij de Vlak en van diktebank niet goed gaat is dat de aan knop ingedrukt moet blijven om de machine te laten draaien. Als je de knop loslaat dan stopt de machine ook.Het ziet er prima uit, maar je machine blijft niet lopen, dus ergens zit er een probleem. Dat vindt je het makkelijkst door te meten. Er kan ook een draadbreuk in je aansluitsnoer zitten, om maar wat te noemen. Doet de motorrem het wel als je de knop los laat?
Menig forumlid zit nieuwsgierig te wachten.... hoe zal dit aflopen...Het drinken na afloop heeft veel tijd gekost vandaar nu pas de update.
Beginnende met het goede nieuws, het is opgelost! En het wonder van Zwolle heeft plaatsgevonden
We hebben alles doorgemeten en daar zat geen probleem in. Het apparaat aangesloten en het issue was er nog. De stroom er af gehaald en het gele kastje op de vlak en vandiktebank open gemaakt en de aanknop een paar keer echt goed ingedrukt het weer dicht gemaakt en de stroom er weer op gezet en het werkte!
Schiet mij maar lek, maar ik ben weer helemaal gelukkig.
Ik wil jullie allemaal echt hartelijk bedanken voor alle steun. Dit was mij alleen niet gelukt en ik heb weer veel geleerd!
Haha dit is wel een beetje een anti-climax. Gelukkig is het opgelost. Succes met het gebruik ervan!Het drinken na afloop heeft veel tijd gekost vandaar nu pas de update.
Beginnende met het goede nieuws, het is opgelost! En het wonder van Zwolle heeft plaatsgevonden
We hebben alles doorgemeten en daar zat geen probleem in. Het apparaat aangesloten en het issue was er nog. De stroom er af gehaald en het gele kastje op de vlak en vandiktebank open gemaakt en de aanknop een paar keer echt goed ingedrukt het weer dicht gemaakt en de stroom er weer op gezet en het werkte!
Schiet mij maar lek, maar ik ben weer helemaal gelukkig.
Ik wil jullie allemaal echt hartelijk bedanken voor alle steun. Dit was mij alleen niet gelukt en ik heb weer veel geleerd!