DTV naar een HH (Durf Te Vragen naar een Helpende Hand...)

Bosquet

Actieve deelnemer
12 dec 2014
569
70
Drachten,
www.bosquet.nl
Zo, na bijna een jaar toch maar even afstoffen :)

Is er iemand in de omgeving van Utrecht die mij enorm tijd wil besparen door mijn werkblad (constructie vuren) even over de vlakbank/door de vandiktebank te trekken?
Afmetingen blad: ±270x58x7cm

edit: uiteraard tegen vergoeding, goed flesje wijn of desgewenst cash
Top dat het af-en-toe afgestoft wordt ! Wellicht een idee om ook het resultaat van de samenwerking te plaatsen ?? Dan gaat het nóg meer leven ... denk ik ...
 
  • Leuk
Waarderingen: Hiertebreeddaartelang

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Hoi Allen,

Wie kan mij helpen in de omgeving Arnhem: Ik heb een aantal (vlakke en haakse) eiken planken van 2600mm die ik in 20mm strips (30stuks) wil zagen voor een wand element. Ik zou eventueel mijn hand circle kunnen ombouwen naar een tafelzaag, maar als iemand in de buurt een fatsoenlijke zaag heeft, zal dat het resultaat waarschijnlijk positief beinvloeden!

Dank vast!
Thomwand2.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Bosquet

Bosquet

Actieve deelnemer
12 dec 2014
569
70
Drachten,
www.bosquet.nl
Hoi Allen,

Wie kan mij helpen in de omgeving Arnhem: Ik heb een aantal (vlakke en haakse) eiken planken van 2600mm die ik in 20mm strips (30stuks) wil zagen voor een wand element. Ik zou eventueel mijn hand circle kunnen ombouwen naar een tafelzaag, maar als iemand in de buurt een fatsoenlijke zaag heeft, zal dat het resultaat waarschijnlijk positief beinvloeden!

Dank vast!
ThomBekijk bijlage 96722
Cool ! Tip : iemand met een lintzaag zou ook heel welkom zijn, schat ik zo in ...
 

handig18

Oud hout
17 feb 2013
2.922
847
Oss
De vraag zal ook zijn in hoeverre deze latjes nog recht zijn na het zagen.
Ze zijn natuurlijk niet zo dik, dus misschien toch goed recht te monteren met gebruik making van een afstands klosje.
Met gebruikmaking van een goede cirkelzaag hoef je misschien niet meer te schaven, maar met een lintzaag wel denk ik.
 

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Verwacht dat ze inderdaad wel wat gaan trekken, maar omdat ze van achter geschroefd en gelijmd kunnen worden op een 12mm multiplex komt het er wel recht op.
 

AvdLinden

Actieve deelnemer
30 apr 2014
454
94
Tja wijhe is een beetje hetzelfde probleem de andere kant op maar je bent welkom om ff de latten te komen zagen.
 

TH0M

Actieve deelnemer
9 sep 2010
664
29
Arnhem
Dank jullie voor het aanbod, maar inderdaad een beetje uit de richting! (Gemiddelde is wel goed:))
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.