Doorbuiging van staal voor liggers onder een betonnen blad? / Staalkenners hier?

boertje125

Post veel
17 okt 2013
2.058
392
Als je een sterk mengsel wilt moeten de componenten goed in elkaar passen.
je hebt dus fijne en grove delen nodig.
voor 3 cm dik kan je grint 4-8mm toepassen.

je kan je toeslagmaterialen op kleur kopen zeker als je het blad gaat schuren/polijsten geeft dit een mooi effect
 

bobmartin

Post veel
15 dec 2013
1.384
134
Ik denk niet dat Scheppie naar het effect zoekt met stenen erin, maar dat mag ie zelf zeggen.:)
Wat me opvalt bij die filmpjes van high design holland is dat er meteen glasvezel mee gestort is.
Ik weet ook niet of dat is wat je wilt. Je ziet glasvezel aan de zichtkant.
De filmpjes van TrinicLLC op Youtube laten beter zien hoe je mooiste effect krijgt.
Daar spuiten ze de eerst zonder glasvezel.
 

Scheppie

Post veel
10 dec 2009
2.240
290
Heelsum
Ik denk niet dat Scheppie naar het effect zoekt met stenen erin, maar dat mag ie zelf zeggen.:)
Wat me opvalt bij die filmpjes van high design holland is dat er meteen glasvezel mee gestort is.
Ik weet ook niet of dat is wat je wilt. Je ziet glasvezel aan de zichtkant.
De filmpjes van TrinicLLC op Youtube laten beter zien hoe je mooiste effect krijgt.
Daar spuiten ze de eerst zonder glasvezel.
Haha ik wil zeker geen grind zien maar een strak blad. Ik denk niet dat je de glasvezels ziet, waarom denk je dat?
 

bobmartin

Post veel
15 dec 2013
1.384
134
Had een tijdje terug ook interesse in zo'n GRFC blad. Dus wat info links en rechts.
Ik zoek denk ik net als jij wat wolken nuance in het blad.
Die filmpjes van die youtuber hierboven zijn de methode die ik zou hanteren.
Ik heb hieronder een filmpje hoe ik het niet zou doen. Hetzelfde geld voor jouw leverancier methode.
Die hieronder spuit 1 laag, lijkt mij net te dun, wat je dus terugziet in het eindresultaat.

 
  • Leuk
Waarderingen: Scheppie

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Ik denk niet dat Scheppie naar het effect zoekt met stenen erin, maar dat mag ie zelf zeggen.:)
Wat me opvalt bij die filmpjes van high design holland is dat er meteen glasvezel mee gestort is.
Ik weet ook niet of dat is wat je wilt. Je ziet glasvezel aan de zichtkant.
De filmpjes van TrinicLLC op Youtube laten beter zien hoe je mooiste effect krijgt.
Daar spuiten ze de eerst zonder glasvezel.
Ik zie geen glasvezel in mijn blad aan de zichtkant, ook niets gezien met polijsten. Ze schijnen op de een of andere manier niet aan de oppervlakte komen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.