Ook zojuist binnengekomen.
Op dit moment alleen nog maar even de horizontale lijn gecontroleerd...en...werkt perfect.
Als je wat meer ermee gespeeld hebt, zou je dan je bevindingen willen delen? Deze prijs is wel heel aangenaam..
Ook zojuist binnengekomen.
Op dit moment alleen nog maar even de horizontale lijn gecontroleerd...en...werkt perfect.
Zal ik doen.Als je wat meer ermee gespeeld hebt, zou je dan je bevindingen willen delen? Deze prijs is wel heel aangenaam..
Wat is het verschil tussen set 1 en set 2?Zal ik doen.
Ik zag trouwens wel op de afrekening dat ik 7 en 9 euro korting heb gekregen. Geen idee waar ik dat aan verdiend heb..
ik heb de Set 2 euro-plug
Voor het reclame maken hierIk zag trouwens wel op de afrekening dat ik 7 en 9 euro korting heb gekregen. Geen idee waar ik dat aan verdiend heb..
Omdat het aansluit op mijn vakgebied is het spam? Ik speel openkaart en geef relevante informatie.@RichardMT, spam wordt hier niet heel erg gewaardeerd, dus wellicht kan je daar mee ophouden.
Mee eens, kennis delen is van harte welkom. Alleen als dit steevast gepaard gaat met commercieel belang vind ik het sowieso al een stuk minder betrouwbaar overkomen.Je plaatste slechts 4 reacties, infomatieve niveau erg summier en allen voorzien met een linkje naar de webshop. Dat is is in mijn ogen spam.
Wellicht kan je het houden op relevante informatie, zonder enige verwijzing naar de webshop. Dat zou een stuk meer gewaardeerd worden
Lees dan eerst de forumregels ook eens door: link.Omdat het aansluit op mijn vakgebied is het spam? Ik speel openkaart en geef relevante informatie.
@jaap de genoemde posts lijken me niet passen bij de gedachte achter ons forum, toch?Reklame op het forum
Forumleden mogen, als zij ambachtelijk hout bewerken, (uiteraard) schrijven over
de eigen producten, methodieken en in het onderschrift een verwijzing naar hun eigen website opnemen.
Voor forumleden met handelsactiviteiten is dat alleen toegestaan als ze daarmee
bijdragen aan een discussie, en niet alleen om een product te promoten of verkopen.
Het forum is geen springplank voor de eigen website en/of producten, door zg links of doorverwijzingen te plaatsen.
Als je wat meer ermee gespeeld hebt, zou je dan je bevindingen willen delen?
Zou je me kunnen laten weten hoe deze je bevalt?
Ik vond zijn reactie op de festool inval zaag wel echt goed. de andere 3 zijn meer reclame. Als de reclame gepaard gaat met de uitgebreide antwoorden zoals bij de festool zou ik ermee kunnen leven. @RichardMT Ik zou het er wat minder dik bovenopleggen maar ik denk dat we nog wel wat kunnen opsteken van je antwoorden.
Het is deze geworden: Huepar 603 CG & LR6RG & Adapter AT2 & Glasses Combo
Meerdere YouTube reviews bekeken waar diverse lasers werden vergeleken en dit merk kwam er verassend goed uit. Nu nog afwachten hoe dat in de praktijk gaat zijn, moet uiteraard nog binnenkomen![]()
IKEA verkoopt Eneloop onder hun eigen naam..................Gebruik Eneloop oplaadbare batterijen, die blijven lang hun stroom houden.
Dat wist ik niet!IKEA verkoopt Eneloop onder hun eigen naam..................