De zoektocht naar een nieuwe kruislijnlaser

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Als je wat meer ermee gespeeld hebt, zou je dan je bevindingen willen delen? Deze prijs is wel heel aangenaam..
Zal ik doen.
Ik zag trouwens wel op de afrekening dat ik 7 en 9 euro korting heb gekregen. Geen idee waar ik dat aan verdiend heb..
ik heb de Set 2 euro-plug
 

mcbons

Actieve deelnemer
8 sep 2015
251
4
Landgraaf
Zal ik doen.
Ik zag trouwens wel op de afrekening dat ik 7 en 9 euro korting heb gekregen. Geen idee waar ik dat aan verdiend heb..
ik heb de Set 2 euro-plug
Wat is het verschil tussen set 1 en set 2?


Gevonden wat het verschil is.


Zou je me kunnen laten weten hoe deze je bevalt?
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: The Boktor

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Edit:
je kan op het apparaatje kiezen uit 2 verschillende licht/laser-sterktes. Best praktisch ook.
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Je plaatste slechts 4 reacties, infomatieve niveau erg summier en allen voorzien met een linkje naar de webshop. Dat is is in mijn ogen spam.

Wellicht kan je het houden op relevante informatie, zonder enige verwijzing naar de webshop. Dat zou een stuk meer gewaardeerd worden
 
  • Leuk
Waarderingen: The Boktor

MerkiMac

Actieve deelnemer
28 sep 2012
256
31
Zandvoort
www.markdemaker.nl
Je plaatste slechts 4 reacties, infomatieve niveau erg summier en allen voorzien met een linkje naar de webshop. Dat is is in mijn ogen spam.

Wellicht kan je het houden op relevante informatie, zonder enige verwijzing naar de webshop. Dat zou een stuk meer gewaardeerd worden
Mee eens, kennis delen is van harte welkom. Alleen als dit steevast gepaard gaat met commercieel belang vind ik het sowieso al een stuk minder betrouwbaar overkomen.

Als het commerciële deel zo belangrijk voor je is, kijk dan of je echt reclame op het forum kan laten plaatsen.
 
  • Leuk
Waarderingen: The Boktor

klusrob

Post veel
27 jun 2011
1.754
979
Omgeving Eindhoven
Omdat het aansluit op mijn vakgebied is het spam? Ik speel openkaart en geef relevante informatie.
Lees dan eerst de forumregels ook eens door: link.

Reklame op het forum

Forumleden mogen, als zij ambachtelijk hout bewerken, (uiteraard) schrijven over
de eigen producten, methodieken en in het onderschrift een verwijzing naar hun eigen website opnemen.
Voor forumleden met handelsactiviteiten is dat alleen toegestaan als ze daarmee
bijdragen aan een discussie, en niet alleen om een product te promoten of verkopen.
Het forum is geen springplank voor de eigen website en/of producten, door zg links of doorverwijzingen te plaatsen.
@jaap de genoemde posts lijken me niet passen bij de gedachte achter ons forum, toch?

Verder: back on topic...
 

wilm10

Actieve deelnemer
3 jan 2015
142
66
Lees dan eerst de forumregels ook eens door: link.


@jaap de genoemde posts lijken me niet passen bij de gedachte achter ons forum, toch?

Verder: back on topic...
Ik vond zijn reactie op de festool inval zaag wel echt goed. de andere 3 zijn meer reclame. Als de reclame gepaard gaat met de uitgebreide antwoorden zoals bij de festool zou ik ermee kunnen leven. @RichardMT Ik zou het er wat minder dik bovenopleggen maar ik denk dat we nog wel wat kunnen opsteken van je antwoorden.
 

jpandriesse

Oud hout
17 nov 2009
3.113
365
Het land van Maas en Waal
Het is deze geworden: Huepar 603 CG & LR6RG & Adapter AT2 & Glasses Combo

Meerdere YouTube reviews bekeken waar diverse lasers werden vergeleken en dit merk kwam er verassend goed uit. Nu nog afwachten hoe dat in de praktijk gaat zijn, moet uiteraard nog binnenkomen;)

Ik heb het ding nu ook enkele keren gebruikt, inclusief buiten gebruik van de ontvanger, voor het uitzetten van een zandbed tbv bestrating. Kan niet anders zeggen dat het perfect werkt.
Of het zich op de lange termijn zich net zo goed gaat houden als de duurdere a-merken moet nog blijken, maar voor nu dus een aanrader.
 

The Boktor

Uitgevreten hout
2 mrt 2016
1.534
254
Lukte mij wel tijdens alle testen. Weet het nu ff niet meer uit mn hoofd. Kzal proberen morgen ff te kijken. Ik meen me te herinneren dat je op Alie voor de gebruiksaanwijzing moet gaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: jova313

LeonvB

Post veel
23 nov 2014
867
183
Binnenkort is de Parkside performance versie ook weer leverbaar. Die vind ik behoorlijk goed: oplaadbaar, groene laser, behoorlijk snel gestabiliseerd.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.