De nieuwe werkplaats van Richie

Rizz

Oud hout
15 apr 2014
2.898
1.067
Moordrecht
Rizz ben je niet bang voor stof met de airco. Als ik zie hoeveel stof in de mijne zat. Airco staat boven en de renovatie is beneden. Vooral stof van slijpen stenen op
Dat was precies de opmerking van de installateur, ik heb dus 1x per maand filter schoonmaken in mn agenda staan

hdv

Post veel
24 nov 2019
1.563
887
Noord-Veluwe / Skåne
Een aantal merken hebben aangepaste modellen in het assortiment voor het Scandinavische klimaat die ook bruikbaar en efficiënt zijn bij lagere temperaturen. In Zweden heb ik er 2 van Mitsubishi en dat bevalt erg goed.

Wat het stof betreft: in de werkplaats in Nederland heb ik er al een aantal jaren een en dat blijkt geen enkel probleem te zijn. Eens in de paar weken haal ik de stofzuiger over het filter en dat is alles. Slechts een keer storing gehad, maar dat was in het begin toen ik een hele tijd vergeten was 'm netjes schoon te maken. In andere woorden: mijn eigen schuld.

• Leuk
Waarderingen: Rizz

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.