Doordat de kit na applicatie meteen regenvast is, zijn er geen beperkingen ten aanzien van applicatie onder uiteenlopende weersomstandigheden.
Mja, ik wil nu niet 'that guy' zijn, maar deze liederlijke zinssnede vind ik alleen op Bol.com (en diverse andere webshops die een rondje C&P hebben zitten doen, ongetwijfeld).
zowel bij Ecotools als bij Den Braven zelf staat dat de kit 'snel' regenbestendig is, alsook dat hij NIET bestand is tegen slagregen tijdens huidvorming (ik heb niet opgezocht hoe lang huidvorming zou moeten duren). Snel vs meteen, het lijkt op onbetamelijke dingen met mieren, maar het is toch een wezenlijk verschil hoor.
Staat het soms op de tube zelf? Daar vind ik geen leesbare afbeelding van.
Dan is er nog de kwestie van de voegbreedte, zijnde minimaal 5 mm (bij een diepte van eveens minimaal 5 mm). De kit moet natuurlijk wel kunnen 'zuigen' door adhesiekrachten.
Ik heb het datablad gelezen, er staat niks in waaruit blijkt dat het niet geschikt is, ook niet bij de zachte kunstoffen en dergelijke
Er is wel degelijk de beperking, recht van de productfiche: "Niet geschikt voor PE, PP, PC, PMMA, PTFE,
zachte kunststoffen, neopreen en bitumineuze ondergronden". Met welk materiaal zijn jouw retecoole panelen bekleed?
Versta me niet verkeerd: ik zou ook piswoest zijn. En ik zou misschien ook de foute kit kiezen (nu ja, dat is waar ik eigenlijk wel zeker van ben). Maar met wat ik vind lijkt het wel degelijk de foute kit.