In de mooie traditie van "verbeter elke week iets aan je werkplaats " ......vervangen van binnenwerk van de oorkappen. Ik zag dat peltor een nieuwe zwaar dampende oorkap had....zo....wat een ding....hahaha..... vandaag meegewerkt en hij dempt super. Je kan alleen niemand meer verstand als je ze op hebt.
Ik krijg een punthoofd van de foto's...hahaha.... maar je kunt zien hoe alles weer netjes hangt...
En we zijn nog niet klaar. Ooit heeft iemand snel wat bokjes voor ons in elkaar geschroefd. Ze hebben hun werk gedaan maar de stevigheid was er wel uit. Daarom besloten om er zelf wat te maken. Ik had wat kwartiers spruce liggen met erg grove nerf dus dat kon ik er mooi voor gebruiken.
Verlijmd en geschroefd....en netjes afgedopt met noten proppen. Volgende week even opschuren en dan laagje hardwax erop.... heerlijk om weer eens wat voor onszelf te maken.
Gelukkig heb ik ook een bestelling van Geertje ( mijn vrouw) voor 2 nieuwe salontafels. ..
Deze houtsoort vond ze erg mooi en ik ook gelukkig. Dit kleine ronde blad heb ik gemaakt voor onze showroom.
Er is ook weer iets bijzonder in aankomst maar daarover later meer.