En zo gaan we stelling voor stelling langs om alles op te ruimen. Het werkt nu alweer stukken prettiger. Nu nog zorgen dat het zo blijft.
Het is een boeiende periode hier. Een aantal vrienden hebben ook het plan opgevat om een meubelmakerij te starten, erg gaaf ! Waar men toch vaak niet goed over nadenkt is de geldstroom. Er moet ook gewoon geld verdiend worden...elke maand weer opnieuw. Dat is niet voor iedereen weggelegd die onzekerheid. 1 van hun heeft besloten om toch maar te blijven doen wat hij deed zo lijkt het nu. De ander gaat er wel voor en die ga ik dan ook helpen waar mogelijk. Het voordeel is natuurlijk dat ik hier al een complete werkplaats heeft staan dus we kunnen al veel producten als halffabricaat leveren.
Dat is trouwens iets wat we vaker en vaker doen. Wij leveren en schaven het hout. Eventueel verlijmd tot bladen of panelen. Daar houdt ons werk soms op en gaat de klant zelf verder. Een klant zoekt dus hout uit en haalt een week later alles geschaafd op.
Vandaag ga ik verder met het maken van een audiomeubel met de klant. Eigenlijk hetzelfde als hierboven maar dan echt samen. Erg gezellig !!
Fijne dag allemaal en tot binnenkort