@rendew : echt waar...ik zal deze week "live" even mijn nieuwste aanwinsten showen.
Vandaag gaat het een mooie dag worden heb ik het idee. Straks naar de werkplaats met mijn dochter. Zij komt helpen met opruimen maar ook met het behandelen van de kopse kanten van een palletje ziricote. Tussendoor komt er nog iemand langs die zijn hout bewerkt wil hebben en natuurlijk moeten er wat bestellingen klaargemaakt worden. Vanmiddag lekker naar het zwembad en daarna een hapje eten in de tuin... Mooie dag toch ?
Afgelopen week hield mijn zaagtafel thuis ermee op... Ook niet vreemd met zo'n stekker. Hoe gek ik ook ben op groene stekker heb ik hem toch vervangen voor een zwarte....Sorry Festool...
African blackwood , ik had deze stukken in onze mailing gezet en toch mijn verbazing werden ze niet verkocht. Deze stukken zijn bedoeld voor de productie van een clarinet. Onderkant 80x80, bovenkant 38x38 en zo'n 125mm hoog. Prijs per 3 -> 15 euro.... Regulier kost zo'n stuk al snel 25 euro.... hahaha...soms snap ik het echt niet. Ik zag met deze stukken al allerlei tof draaiwerk voor me : doosje oid.
Gisteren nog eens een poosje zitten nadenken over wat ik allemaal wil doen de komende maanden. Die ebay-winkel moet er dan eerst maar eens komen, daar heb ik echt zin in. Het is echter lastig om tijd te vinden om eaa goed uit te zoeken want in huize Koorman is het niet echt rustig te noemen ivm vakantie