Bestelling : alles moet 1,5mm dik worden.... Morgen komt er wenge binnen en dan kan ik gaan schuren...Zulke dunne stukken schaaf ik liever niet...schuren gaat iets makkelijker
Vandaag nieuwe leverancier gezocht....lekker een tijd in de file gestaan.....pfff.....Gelukkig waren we met z'n tweeen...Dan gaat de tijd best snel. Houttripjes doe ik altijd samen met iemand. Lange afstanden rijden is niet aan mij besteed. Was een goed bezoek, leuk bedrijf en een potentiele leverancier voor Masave.
Net nog even wat foto's gemaakt voor de laatste dag van de mailing vijfdaagse. Dit vind ik altijd erg leuk. Vijf dagen achter elkaar stuur ik dan alle klanten een bericht met bepaalde stukken hout. Boel werk maar volgens mij wordt dit gewaardeerd. Helaas kan ik niet iedereen helpen want wie als eerste reageert mag het kopen. Vaak zoek ik dan naar een alternatief en dat werkt goed.
Morgen richting werkplaats om zaken voor te bereiden voor dit weekend. Een boel mensen komen hun bestellingen ophalen en dan is t goed om eaa voor te bereiden.