@resetter....hahaha...yep...mijn werkhok zat tijdelijk zonder licht maar de winkel had gelukkig wel verlichting.... Vond de eerste vooruitgang al mooi van je project.
Net twee uurtjes administratie zitten doen. Dergelijke zaken horen en nu eenmaal bij. Wat ik niet begrijp (en waarschijnlijk nooit zal begrijpen) is dat mensen spullen bestellen en dat niet betalen.... Snap ik echt helemaal niets van.... Dan beloven te zullen betalen.....en dat weer niet doen....Pffff....hoort er helaas ook bij... Volgende week op bezoek bij een bedrijf die zulke zaken afhandeld. Scheelt mij veel irritatie Ik sta liever tussen het hout dan achter geld moeten aanvangen...
Tussen de administratie door kwam een klant zijn bestelling ophalen...serie tapasplankjes en serie menustandaards....dat ruimde weer lekker op.... Elke keer dat hij het ene ophaalt krijg ik weer een bestelling voor de volgende keer...erg leuk !!
Afgelopen week kwam het hout binnen wat ik gekocht had aan de andere kant van de grote plas....Wow...bijzonder mooi...
Bekijk bijlage 34146
Klein voorbeeldje.....rest is nog stukken mooier maar die plaats ik nog maar niet... Krijgt iedereen problemen met zijn computer door de grote hoeveelheden kwijl die dan ontstaan....
Rick ik ken dit gevoel. Halen en niet betalen. Bijna alle kleine internet winkels werken met ideal. Gewoon vooruit betalen. Betalen moet je toch. Je moet eens uitrekenen hoeveel hout je moet verkopen om dit bedrag goed te maken.
Daar word je niet vrolijk van. Ja ondernemen heeft leuke en minder leuke kanten. Het is trouwens wel een keer leuk om met een aantal heren het geld op te halen. Wel goed weten wat je doet maar ik was verbaasd hoe makkelijk
ik het geld kreeg. Misschien lag het aan het feit dat ik me niet geschoren had en de kleinste was