Zal eens een keer wat beiteltjes bestellen.Prachtig gereedschap en het oog wil ook wat.
Hoi Chevy, dat staat inderdaad allemaal nog op de planning. De mal die ik wil maken klemt de haalmessen dusdanig onder een hoek in dat ik er een stuk of 10 achter elkaar kan leggen en er in zo weinig mogelijk keren met een grote frees overheen kan jassen. De koelpomp moet er nog op, het kastje waar het in hoorde was leegKan je geen kleine wisselplaat frees monteren? Vol koeling er op . Als je series moet gaan maken, lijkt een hss vingerfrees me een tijdrovende keuze. Als je een sinusklem monteert, kan je ook gewoon op de automatische voeding langs frezen.
Ik heb je een PB gestuurd met wat info.Mooi werk! Mocht je nog in de gelegenheid zijn, dan zie ik zowel zo'n kumikobeiteltje als een fishtail wel zitten. Voor die laatste was ik namelijk al aan het kijken bij de bekende merken in de VS, maar het lijkt me eigenlijk veel leuker om het lokaal te betrekken. Mits het je qua tijd überhaupt nog gaat lukken hoor.
Dankje Jelmer!Goed bezig Wilco! Helaas zitten er maar 24 uur in een dag. Soms wil je dat het er meer zijn.
Mooi gereedschap maak je, daar is zeker een goede markt voor. Zelfs de fotos die je maakt zijn erg goed! Dat maakt ook al een heel verschil.
Wauw!
Zijn dat werkelijk foto's?
Niet stiekem een plaatje met de PC gerenderd?
Ziet er echt strak uit!
Zo'n box, diffusor, is een beetje de "grote vergeler" in de fotografie. Soms heb je dat nodig, soms niet.Productfotografie is weer een wereld op zichzelf, ik ben nog druk bezig me daar ook meer in te verdiepen.