Ik denk dat dat ding voor geen meter werkt, je bent denk ik de volledige balans in je beitel kwijt.
rickkoorman zei:wilco,
had je al contact gehad met leveranciers? ben zeer benieuwd hoe de vooruitgangen zijn
rick
Woodworker zei:. Misschien moeten we na gaan denken over een goede taakverdeling, want ik kom er eerlijk voor uit dat ik dit niet alleen kan bewerkstelligen binnen afzienbare tijd.
Hansalmere zei:misschien moet er eens iets over papier komen, soort klein projectplannetje van wat verwachten we qua kwaliteit etc etc.
want dit soort projecten kunnen de nodige spanningen opleveren want de ene wil staal kwaliteit A en de andere roept nee het moet B zijn, zo kan ik wel even verder gaan met voorbeelden.
ik hoor graag van jullie wat jullie hier van vinden
Hans
Hansalmere zei:voor dat dit een eindelose discussie gaat worden stel ik het volgende voor:
iedereen die weet en denkt welke kwaliteit staat we moeten gaan gebruiken dit op de mail naar mij te zetten.
liever geen PB (mocht je mij mail willen weten dan hoor ik dat graag)
dan maak ik dat tot één document. En stel dan voor dat jullie dan 1 of 3 mensen aanwijzen die de beslissing nemen welke kwaliteit staal we gaan gebruiken. met inachtneming van prijs etc.
volgens mij moet dat stap één worden.
en heeft iemand een ander idee of ..........
dan hoor ik het ook wel weer
Hans
Een paar beslissingen zal je toch al moeten nemen voor je in dat subgroepje aan de slag gaat. De belangrijkste is wel het type beitel omdat dat de eisen aan je staal voor een heel groot deel bepaalt.TH0M zei:Een enquete is ook een goede manier, maar wellicht nadat een sub-groep het aantal mogelijkheden al beperkt heeft.
ArtHarg zei:Een paar beslissingen zal je toch al moeten nemen voor je in dat subgroepje aan de slag gaat. De belangrijkste is wel het type beitel omdat dat de eisen aan je staal voor een heel groot deel bepaalt.
Arthur