Gek wor je der van. Hij bedenkt iets en maakt het ook nog razend snel. En mooi! Ik vind het buitengewoon knap en kan niet wachten tot de Open Dag. Ik denk namelijk dat het om een identieke vijfling gaat, want anders kan het niet zo snel.
Maar dan wordt je toch dé publiekstrekker op de Open Dag Hout in Zutphen op 27 september a.s.
Fons
Ff wachten dan waar die snaar naar toe leid... Hoe heb je met je spanband en je bovenfrees tegelijkertijd kunnen frezen?
Dat was een de naam die mijn vader een onderdeel gaf als hij het niet kon thuisbrengen. Hij stond bijna 60 jaar in een ijzerwarenzaak.GEWELDIG!!!
(wat is het?)
Papa Quaker krijgt de baard eraf welke het spinnenwiel in gaat of het is een apparaat om de knoop er in te leggen. Er is nu voldoende opvolging
Hoe krijg je die spaken er nu eigenlijk nog in? Is dat dan gewoon een beetje wringen?
Tuoh is en blijft een gemeen mannetje met veel raadsels en vooral vakmanschap die d.m.v. ons terug doet bladeren in de geschiedenis van en dan nog.......
Doe nogmaals een gooi. Uiteindelijk wordt het een cirkelzaag om planken uit een boomstam te zagen.
Of toch een aandrijving van zo'n karretje waar voorheen een paard voor werd gespannen. Help!!!!!!