Ik ben in dit verhaal de boosdoener. Gisteravond hebben we contact gehad over het hout. Ik vond de prijs al twijfelachtig, maar werd wat overrompeld door de manier van onderhandelen. Hierin heb ik de fout gemaakt akkoord te gaan met het bod.
Vanochtend vroeg werd ik wakker met een gevoel dat ik hier niet goed aan gedaan had. Ik heb je toen zo snel mogelijk een bericht gestuurd. Dat onze werktijden wat verschillen en dat je daardoor pas vanavond mijn bericht gelezen hebt is helaas wat ongelukkig maar hier kan ik niks aan doen.
Ik heb meerdere malen mijn excuus aangeboden, maar je ging er vrij hard in. En benoemde zelfs dat je "gewoon dat hout kwam halen". Mijn vrouw is nog steeds bang dat er zometeen een boze meneer aan de deur staat.
Zoals hiervoor genoemd is het inderdaad een hobby waar soms toch emotie bij komt kijken, maargoed daar was weinig begrip voor... en dát vind ik dat weer meer bij marktplaats passen, in plaats van op een forum waar we toch wat menselijker naar elkaar mogen zijn (hoop ik).
Met vriendelijke groet,
Kees