Alleen maar reclame?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bakkerl

Nieuw lid
30 jun 2022
21
7
fctsZ7Mnr1ArTuqO0tq1
Goh, je zal eens iemand helpen. Je mist volgens mij de opzet van zo'n forum. De meeste deelnemers hebben het gelukkig wel begrepen.
Zoals ik al eerder opgemerkt heb.. Ik zie woodworking als marketing kanaal voor opendaghout. Een kanaal waar je tenministe geintresseerde bij elkaar houd zonder dat je veel moeite moet doen om die doelgroep te benaderen.
Daarom, zet de hosting kosten (en ja ik weet ongeveer wat die zijn, als hoster voor meedere grote en kleine fora) maar op de uitgave van Stichting Open Dag Hout.

• Wow
Waarderingen: jelmer

bakkerl

Nieuw lid
30 jun 2022
21
7
fctsZ7Mnr1ArTuqO0tq1
En waarom moeten wij daar van op de hoogte worden gesteld? Je doet mee of niet, daar ben je volkomen vrij in. Maar loop niet zo te zeiken.
En waarom moet jij dit posten? Dit wat geheel niets te maken heeft met het orginele topic. Doe dan niets.
*oeps* nu verlaag ik me naar het zelf niveau als waar ik een reactie op geef.

Sorry forum. Maar om het toch nog inhoudelijk te maken....

Is het een idee dat de eigenaar/beheerder inzicht geeft over hoe (de donaties) uitgegeven worden. En hoeveel er 'te kort' is. Dat zal meerdere mensen ook begrijpen waarom de donaties en de reclames er zijn.

bakkerl

Nieuw lid
30 jun 2022
21
7
fctsZ7Mnr1ArTuqO0tq1
Wat je blijkbaar niet wil begrijpen, is dat het niet jouw forum is. De baas is helemaal niemand verantwoording verschuldigd.
Alleen ipv alleen een (persoonlijk) verwijt zoals je doet, beargumenteer ik tenministe waarom ik een dergelijk voorstel doe. Alleen maar een beetje afzeiken zonder inhoudelijk te zijn heeft niemand wat aan en verpest alleen de sfeer.

Maar daarom was het ook een voorstel. Aan de gene die de beschiking heeft over die cijfers om er wel of niet iets mee te doen.

Laatst bewerkt:

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.841
3.197
Gaanderen
Zoals ik al eerder opgemerkt heb.. Ik zie woodworking als marketing kanaal voor opendaghout. Een kanaal waar je tenministe geintresseerde bij elkaar houd zonder dat je veel moeite moet doen om die doelgroep te benaderen.
Daarom, zet de hosting kosten (en ja ik weet ongeveer wat die zijn, als hoster voor meedere grote en kleine fora) maar op de uitgave van Stichting Open Dag Hout.
Dit forum was al in de lucht voor de eigenaar van dit forum gevraagd werd wat met de stichting opendag hout doen.

• Leuk
Waarderingen: de Haan

de Haan

Oud hout
17 aug 2009
3.653
886
Emst
De leden kwamen nadrukkelijk met het aanbod om te mogen doneren.
De Baas was er in eerst en in tweede instantie geen voorstander van, maar toch overstag gegaan in overleg.

Dit staat allemaal op het forum

• Leuk
Waarderingen: Roel22 en Wim Kluck

cleopatra

Actieve deelnemer
4 jan 2021
29
19
Apeldoorn
Ik weet niet hoe dat bij jullie werkt, maar als er bij mij iemand aan de deur staat te zeuren dat hij hier niet wil zijn, doe ik gewoon de deur dicht. Probleem voor beiden opgelost. Dus na zijn mededeling in de openingspost dat hij hij wegging waren we al klaar toch? Elke verdere aandacht is zonde van iedereens tijd. Als je een probleem hebt met iets van het forum, stuur dan een berichtje naar de baas en laat verder iedereen er buiten. Of start een volwassen, oplossingsgerichte en open discussie. Dit is gewoon aandacht vragen om de aandacht. Topic op slot zou ik zeggen.

Emilio

Oud hout
1 nov 2012
2.610
458
Dordrecht
Stel kleuters.

De vraag is volgens mij of er teveel reclame is op het forum, niet of er inzicht moet worden gegeven in de financiën.
Ik wil betogen dat het van mij wel een beetje minder mag aangezien ik me begin te ergeren. En dat geldt ook voor de hoeveelheid reclame.

baas

Administrator
5 jun 2012
179
162
Het blijft een bijzondere discussie, het zorgde wel voor een stroom aan donaties, waarvoor mijn oprechte dank, het is, naast veel vriendelijke woorden op het forum, ook een belangrijke vorm van waardering.

Ik sluit dit onderwerp, dan kunnen we het weer over hout hebben en mooie werkstukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.