Goh, je zal eens iemand helpen. Je mist volgens mij de opzet van zo'n forum. De meeste deelnemers hebben het gelukkig wel begrepen.
Zoals ik al eerder opgemerkt heb.. Ik zie woodworking als marketing kanaal voor opendaghout. Een kanaal waar je tenministe geintresseerde bij elkaar houd zonder dat je veel moeite moet doen om die doelgroep te benaderen.Goh, je zal eens iemand helpen. Je mist volgens mij de opzet van zo'n forum. De meeste deelnemers hebben het gelukkig wel begrepen.
En waarom moet jij dit posten? Dit wat geheel niets te maken heeft met het orginele topic. Doe dan niets.En waarom moeten wij daar van op de hoogte worden gesteld? Je doet mee of niet, daar ben je volkomen vrij in. Maar loop niet zo te zeiken.
Alleen ipv alleen een (persoonlijk) verwijt zoals je doet, beargumenteer ik tenministe waarom ik een dergelijk voorstel doe. Alleen maar een beetje afzeiken zonder inhoudelijk te zijn heeft niemand wat aan en verpest alleen de sfeer.Wat je blijkbaar niet wil begrijpen, is dat het niet jouw forum is. De baas is helemaal niemand verantwoording verschuldigd.
Dit forum was al in de lucht voor de eigenaar van dit forum gevraagd werd wat met de stichting opendag hout doen.Zoals ik al eerder opgemerkt heb.. Ik zie woodworking als marketing kanaal voor opendaghout. Een kanaal waar je tenministe geintresseerde bij elkaar houd zonder dat je veel moeite moet doen om die doelgroep te benaderen.
Daarom, zet de hosting kosten (en ja ik weet ongeveer wat die zijn, als hoster voor meedere grote en kleine fora) maar op de uitgave van Stichting Open Dag Hout.
verkochtZullen we deze maar sluiten?