Srry. Maar dat klopt niet. Het ligt aan de website, niet mijn toestel. Zie bijgaand voorbeeld. 0 reclame. Omdat de website dat zelf niet toestaat.Ik ook niet op de webversie en mobiel,
@Hoosterw ik zie dat u een mobiel gebruikt. Het zit in uw eigen device en niet in de site.
Raad u aan om uw adroid? besturingssysteem eens opnieuw te installeren.
Al zou hier reclame staan dan zou ik de site "white listen" voor de inkomsten.
maar ook alleen maar op basis van donaties (FYI: dat is het _andere_ medium waar ik met enige regelmaat aan doneer…)Wikipedia lukt het nog steeds zonder..... het is een kwestie van keuzes.
dan heb je het echt niet begrepen. Een forum draaien kost gewoon geld. Dat moet ergens vandaan komen. Als je een klein forum draait met 20 leden kun je dat meestal wel uit eigen zak betalen, maar als het groter groeit heb je op een gegeven moment meer hardware- en bandbreedte gebruik en gaat je ISP je meer geld vragen. Dan moet je op een gegeven moment kieaen wie dat gaat betalen, jijzelf als forumeigenaar (baas), de gebruikers, of reclamemakers..Reclame hoeft gewoon niet. Het kan prima zonder. Of iemand er nu millionair van wordt of een extra zakcentje mee verdient maakt niet uit.
kan ni echt volgen . . .Dus dit forum eet van 2 walletjes?
Misschien is het verstandig om lekker een ander forum te zoeken.
Als ik hetzelfde dacht als jou, dan zou ik hier ook nooit meer terug komen, gelukkig denk ik anders.
Srry. Maar dat klopt niet. Het ligt aan de website, niet mijn toestel. Zie bijgaand voorbeeld. 0 reclame. Omdat de website dat zelf niet toestaat.
Die zijn principieel tegen reclame. Dat is,een goede zaak.
Zie post 25 van Hoosterw.kan ni echt volgen . . .
is dit een antwoord naar @henkverhaar toe ? of naar @Hoosterw ?
Denk dat je dan @jaap even een privé berichtje moet doen om zo te doneren.Begint het hier nu ook met modder gooien, als je het er niet mee eens bent, log dan uit…. Geef me een rekening nummer dan doneer ik wel….. heb hier al meer tips gekregen dan €0,50 / mnd opleveren….
Dus dit forum eet van 2 walletjes?
Misschien is het verstandig om lekker een ander forum te zoeken.
Als ik hetzelfde dacht als jou, dan zou ik hier ook nooit meer terug komen, gelukkig denk ik anders.
En dag hoor, veel plezier in je verdere leven.
Ik denk niet dat je weet hoeveel kosten er zitten aan het in de lucht houden van een groot forum.Reclame hoeft gewoon niet. Het kan prima zonder. Of iemand er nu millionair van wordt of een extra zakcentje mee verdient maakt niet uit.
Het is toegeven aan de commercie terwijl het prima zonder kan.
Je ziet het zo vaak, een forum wordt populairder en 'ineens' hebben ze reclame nodig.
Log eens in op wikipedia, of msw.com. prima voorbeelden die het principeel zonder reclame doen. Die krijgen mijn steun en donatie.
Niet de fora die van 2 walletjes willen eten.
Prettige avond verder.
D’r is gewoon een donatie-tab ;-)Denk dat je dan @jaap even een privé berichtje moet doen om zo te doneren.
Vind ik niet makkelijk te vinden. En dan heb ik hem gevonden via google, vind ik hem niet gebruiksvriendelijk.D’r is gewoon een donatie-tab ;-)