Alleen maar reclame?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hoosterw

Actieve deelnemer
31 mrt 2014
150
36
Nuenen bij Eindhoven
Ik ben even een tijd eruit geweest maar wat een ellende hier zeg. Alleen maar reclame ..... reclame reclame....

Ik kan niet eens een post lezen zonder dat de helft van wat ik zie reclame is....

Echt zonde. Weer een forum gezwicht voor de commercie....

Je zult me hier niet gauw terug zien meer

MarcelvdW

Actieve deelnemer
25 mei 2022
223
84
Almen aan zee
Ik zie niet dat het forum gezwicht is voor commercie
Hier ook geen enkele reclame
(Terwijl ik nog moet doneren...)
Kan ook te maken hebben dat je zelf steevast cookies accepteert in plaats van afwijst

hdv

Post veel
24 nov 2019
1.062
552
Noord-Veluwe
Nope, geen reclame hier. Maar Ruben heeft gelijk, het is inderdaad een goede reminder om weer eens wat bij te dragen. Is alweer even terug.

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.830
3.194
Gaanderen
Hoosterw heeft zeker het topic over reclame op het forum, enkele jaren geleden, gemist.
Dat is op zich geen probleem, want als je niet regelmatig kijkt mis je wel eens iets.
Wat mij wel opvalt, is de toon van de reactie. De vraag waarom is er zoveel reclame kan en mag gesteld worden.
Het antwoord is heel eenvoudig, het forum draaiende houden kost geld dus als je een bijdrage doet ben je van de reclame af.

rolandvs

Actieve deelnemer
10 mrt 2022
194
38
Oss
Niet alleen het doneren. Daarbij vind ik ook dat een grote kanttekening moet worden gemaakt dat de modeoperators zoals jaap iedereen die hier komt een grote dienst bewijst door het dragende te houden en er überhaupt voor zorgen dat er een forum is om informatie uit te wisselen. En waar weinig over word gesproken of dank voor word uitgesproken. Dus bij deze.

Jullie ( dan vergeet ik zeker niemand ) die het forum draaiende houden chapeau en veel dank namens mij sowieso ( en vele met mij ) Hopelijk mogen we hier nog jaren met zijn alle van genieten. Op oudejaarsavond zal ik ook zeker op jullie proosten.

Natuurlijk is niet iedereen het soms met elkaar eens en zijn er meer wegen die naar Rome leiden maar de inzichten of redenering erachter is vaak belangrijker.

Dus bij deze de drijvende krachten achter dit forum nogmaals grote dank

trigger

Oud hout
15 jun 2020
2.994
2.208
Emmen
bigbeardbuilds.nl
Ja, want fora zijn gratis te draaien natuurlijk :p. Ik zie al 10+ jaar geen reclame meer op het internet, als gevolg van het goed dicht timmeren van mijn pc en browser. Maar WW heb ik als enige forum ook aan gedoneerd, gewoon omdat het een fijne plek is die moet blijven bestaan.

Als TS 1) de technische kennis en 2) de doekoe niet ten berde kan brengen houdt het al gauw op natuurlijk :cool:.

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.830
3.194
Gaanderen
Niet alleen het doneren. Daarbij vind ik ook dat een grote kanttekening moet worden gemaakt dat de modeoperators zoals jaap iedereen die hier komt een grote dienst bewijst door het dragende te houden en er überhaupt voor zorgen dat er een forum is om informatie uit te wisselen. En waar weinig over word gesproken of dank voor word uitgesproken. Dus bij deze.

Jullie ( dan vergeet ik zeker niemand ) die het forum draaiende houden chapeau en veel dank namens mij sowieso ( en vele met mij ) Hopelijk mogen we hier nog jaren met zijn alle van genieten. Op oudejaarsavond zal ik ook zeker op jullie proosten.

Natuurlijk is niet iedereen het soms met elkaar eens en zijn er meer wegen die naar Rome leiden maar de inzichten of redenering erachter is vaak belangrijker.

Dus bij deze de drijvende krachten achter dit forum nogmaals grote dank
Iedereen die post helpt het forum op de een of andere manier. Hoe meer bijdragen in posts des te meer je helpt.
Ook financiële bijdragen helpen.
Persoonlijk vind ik bijdrage waar je uitgebreid laat zien hoe een werkstuk gemaakt os het meest waardevol.

rolandvs

Actieve deelnemer
10 mrt 2022
194
38
Oss
Iedereen die post helpt het forum op de een of andere manier. Hoe meer bijdragen in posts des te meer je helpt.
Ook financiële bijdragen helpen.
Persoonlijk vind ik bijdrage waar je uitgebreid laat zien hoe een werkstuk gemaakt os het meest waardevol.

Hoeft niet perse met werkstuk.
Belangrijkste is kennis delen of dat via werkstuk is of uitleg of het delen van informatie op harde schijven boven in het koppie is het mogelijk om die te delen.
En helaas verdwijnt er al teveel kennis en of vakmanschap.
Ik ben kleine zelfstandige maar ik verhuur me niet maar bied vakmanschap aan ipv een dienst of uurtarief

• Leuk
Waarderingen: hansth en John1969

Hoosterw

Actieve deelnemer
31 mrt 2014
150
36
Nuenen bij Eindhoven
1000033948.jpgeven een voorbeeld met screenshot.... meer reclame dan lol.

Gewoon gezwicht voor commercie dus. Net als YouTube. Vroeger helemaal vrij maar tegen woordig moet je betalen om reclame vrij te zijn.
Ze verdienen er gewoon grof aan.

Wikipedia lukt het nog steeds zonder..... het is een kwestie van keuzes.

• Leuk
Waarderingen: bartos

John1969

Actieve deelnemer
10 jul 2023
442
255
‘s-Hertogenbosch
Zal van deze kant niet meevallen, doe niks met digitaal bankieren en heb nog nooit, en ga ik ook zeker in de toekomst niet doen, m’n bankpas gegevens op internet ingevuld,
Sorry woodworking.nl . Ik ben best bereid om te investeren in de toekomst en het behoud van kennis.
Kan dit ook per postduif of eventueel via een directe bankoverschrijving of contant bij een evenement waar jullie aanwezig zijn???

Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.