Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zo weer eens een update van mij. Vandaag op het werk ging een collega van andere afdeling een hok opruimen en ze wouden platen met perspex weg donderen. Dus ik ze in mijn rugzak geduwd en vandaag mijn eerste non wood uiltje gezaagd. Denk dit zijn figuurzaag stukjes dus... resultaat vind ik verbluffend.
Zo weer eens zin gehad om te figuurzagen, het begint tegen te staan omdat het voelt als allemaal het zelfde. In principe is dat ook zo. Verheug me nu al op het schuurwerk als nummer 4 ook klaar is straks.
Hier een drieling (bijna identiek maar toch afzonderlijk en apart)
Ziet er heel mooi uit , Hans . Je moet er nog één zagen zeg je , maar (heb ik even terug gekeken , hier) je hebt er eind oktober toch ook een gezaagd of ligt die hier bij ?
Veel succes en geduld met het schuurwerk , wordt ook een flinke klus .Maar dat ga jij wel redden .
Ik heb er nu 3 in totaal Jan, er ligt nog 1 in de schuur die al klein gedeelte gezaagd is. Werk wat nog moet gebeuren. Alles schuren , bij 1 zijkant scharnieren erop zetten , daarna de boel 45 graden frezen en in een vierkant verlijmen. Dan het vierkant op de onderste plaat vast zetten (lijmen) en dan deksel erop. Waarschijnlijk nog rood fluweel stof erin. Daarna afgeven aan de vrouw. Dan is het leerproces werk klaar.
Zo weer een update , na een week vakantie was ik wel even aan ontspanning toe en het laatste zijkantje gezaagd. Even grof op elkaar gezet voor impressie wat het moet worden.
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.