Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Even een update over het doosje wat ik aan het maken ben. De onderkant en bovenkant zijn uitgezaagd (waarschijnlijk teakhout) en de deksel is nu compleet uitgezaagd. Moet nog worden geschuurd.
Even een tussendoor projectje schaamteloos foto uitvergroot en veel met vrije hand en op oog gezaagd. Helaas bij het erafhalen van het plakband brak een pootje af. Dus die staat in de lijm nu. Hou em niet zelf is een opdrachtje.
Na het lijmen heeft het beide pootjes weer netjes. Blijkt een hele breuklijn van links naar rechts te lopen waar het pootje af gebroken was.
Mooi werk. Twee weken geleden kreeg ik een figuurzaagmachine van een goede vriend. Nou...eigenlijk kregen mijn kinderen deze zaag. Hij had wel een tijd in een schuur gestaan dus er zit wat oppoetswerk aan. Volgende week even wat daagjes kopen en dan kan er gezaagd worden.
De Schwibbogen is een traditie ontstaan in het Erzgebergte in Duitsland door de mijnwerkers daar.
Mooie versierde bogen in hout of metaal met lichtjes.
Voor een mooi exemplaar ben je wel even aan het zagen
Mooi dat je die vleugels zo dun hebt uitgezaagd, wat ik wel mis, is een dun lijntje bij de kop, dat zou m.i. het gedeelte van de kop en het lijf beter aftekenen? Zomaar een suggestie.
Kijk nog meer prachtige werken. Ik heb ook alweer twee mooie paard sjablonen via het grote boze web gevonden. Maar eerst de doos afmaken.
@Pel, ben het met je eens, had er niet bij stil gestaan. Stuk inzagen en hoofd wordt duidelijker. De bij leverde mij een krat bier op , eerste verdienste van de hegner
Tuurlijk ,altijd doen
Ik heb alleen geen patroon meer
Volgens mij heb ik hem ergens gezien als zilveren hanger en uitvergroot printen en uitgesneden
Zal eens zoeken of ik hem kan terug vinden
Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.