website: L.Brador - Werkkleding
en het hangt van hier uit een dorp verder bij de Bauhaus, alleen de kleine maten.
en het hangt van hier uit een dorp verder bij de Bauhaus, alleen de kleine maten.
Ik ben bang dat niemand die wil betalen. Maar er zijn gewoon kleemakers, (dat zijn een soort meubelmakers, maar dan met stof), die kunnen maken wat je vraagt. Dan gaat het ook gewoon 20++ jaar mee, per saldo een goede koop dus.
ik heb het zo eens geprobeerd toen ik geen passend hoed kon vinden.
Een zogenoemd hoedenmaker uit Arnhem heeft voorgesteld om het
voor mij te maken. Mooi dacht ik maar het was troep.
Duur grapje vond ik.
Een website hebben ze inderdaad wel maar vermits mijn linkjes daar al heen gingen vermoed ik dat chevy die wel gevonden heeft.website: L.Brador - Werkkleding
Heb je nog wat gevonden? Ik kom net deze tegen:Ik kon bij hun geen katoenen broek met spijkerzakken vinden in maat 64. Iedereen al vast bedankt voor de vele reacties.
Ik ben enkele jaren gelden op een evenement iemand tegen gekomen die een 'werkkilt' droeg!Een keer op reis door Zweden moesten wij wijken voor wegwerkzaamheden . Een van die lui van de wegploeg droeg helemaal geen broek. Stoer hoor.
had ik indertijd ook in het vizierDassy lijkt me nog niet vermeld te zijn? Belgisch merk, breed gamma en betaalbaar. Mijn werkbroek is nu na 3 jaar behoorlijk intensief gebruik gesneuveld aan een knie. Voor de rest nog geen naden los, dunne plekken,...
Dassy lijkt me nog niet vermeld te zijn? Belgisch merk, breed gamma en betaalbaar. Mijn werkbroek is nu na 3 jaar behoorlijk intensief gebruik gesneuveld aan een knie. Voor de rest nog geen naden los, dunne plekken,...
1 andere letter, of een komma vergeten in een kontrakt kan je miljoenen kostenDassy is schoonmaakmiddel.
Dus mindere kwaliteit ik wil ze niet meer. Heb ze een keer gehad om te proberen. Nooit meer.