Werkkleding

nijb_jan

Actieve deelnemer
29 aug 2013
134
34
Tijnje
Een merk dat ik nog niet heb langs zien komen is Herock. Ik ben best een grote jongen (1,95m, 110 kg), hopelijk niet meer in de groei, en de pijpen van mijn Herock werkbroek zijn zelfs nog aan de wijde kant. Tot maat 64, dus ook in grote-mensen-maten, en ook in 98% katoen. Bijvoorbeeld deze.

chevy66

Oud hout
19 jul 2013
10.143
3.617
Ik kon bij hun geen katoenen broek met spijkerzakken vinden in maat 64. Iedereen al vast bedankt voor de vele reacties.

Ernest Dubois

Post veel
7 jun 2013
1.166
93
Mesa, CO
shinglemaker.wordpress.com
Ik ben bang dat niemand die wil betalen. Maar er zijn gewoon kleemakers, (dat zijn een soort meubelmakers, maar dan met stof), die kunnen maken wat je vraagt. Dan gaat het ook gewoon 20++ jaar mee, per saldo een goede koop dus.

ik heb het zo eens geprobeerd toen ik geen passend hoed kon vinden.
Een zogenoemd hoedenmaker uit Arnhem heeft voorgesteld om het
voor mij te maken. Mooi dacht ik maar het was troep.
Duur grapje vond ik.

jorisvh

Post veel
website: L.Brador - Werkkleding
en het hangt van hier uit een dorp verder bij de Bauhaus, alleen de kleine maten.
Een website hebben ze inderdaad wel maar vermits mijn linkjes daar al heen gingen vermoed ik dat chevy die wel gevonden heeft.
Een webshop hebben ze helaas niet.
Enkel webwinkels die enkele modellen hebben.
Als ik Google met het type 101B erbij is Bauhaus de enige die hits geeft.

Sparrows

Actieve deelnemer
5 jul 2024
122
85
Den Haag
Ik kon bij hun geen katoenen broek met spijkerzakken vinden in maat 64. Iedereen al vast bedankt voor de vele reacties.
Heb je nog wat gevonden? Ik kom net deze tegen:

Projob 5530 Broek Met Kniezakken en Spijkerzakken Katoen

100% katoen, veel maten ook maat 64

Ik heb goede ervaring met deze firma, een stel werkschoenen was me te zwaar en is zonder mokken teruggenomen en mn geld stond bijna gelijk weer terug op de rekening.

Adres:

Groet

Sparrows

Actieve deelnemer
5 jul 2024
122
85
Den Haag
Top, ik ga er ook een bestellen; ik had zelf de moed eigenlijk al laten varen
dus zo zie je maar weer je oproep toe leidt.

Laatst bewerkt:

dvh

Actieve deelnemer
29 aug 2019
70
21
Brugge
Dassy lijkt me nog niet vermeld te zijn? Belgisch merk, breed gamma en betaalbaar. Mijn werkbroek is nu na 3 jaar behoorlijk intensief gebruik gesneuveld aan een knie. Voor de rest nog geen naden los, dunne plekken,...

rolandvs

Actieve deelnemer
10 mrt 2022
398
85
Oss
Dassy lijkt me nog niet vermeld te zijn? Belgisch merk, breed gamma en betaalbaar. Mijn werkbroek is nu na 3 jaar behoorlijk intensief gebruik gesneuveld aan een knie. Voor de rest nog geen naden los, dunne plekken,...

Dassy is schoonmaakmiddel.

Dus mindere kwaliteit ik wil ze niet meer. Heb ze een keer gehad om te proberen. Nooit meer.

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
9.220
2.582
Klein-Brabant, Vlaanderen
Dassy is schoonmaakmiddel.
Dus mindere kwaliteit ik wil ze niet meer. Heb ze een keer gehad om te proberen. Nooit meer.
1 andere letter, of een komma vergeten in een kontrakt kan je miljoenen kosten
zo heb ik het op school geleerd & onthouden

ook ik heb al dasty gekocht
best een mooi produkt

denk ooit een dassy-broek gekocht te hebben
denk niet dat ze mij beviel
katoen ?
of ze belgisch zijn, kan ik ni bevestigen

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.