Allen,
Ik heb de afgelopen tijd in mijn avondschool gevuld met het opkuisen van de werkbank van mijn vader, niet dat ze enige (sentimentele) waarde heeft maar gewoon omdat het kan.
Echter, ik heb ze zelf niet nodig en wil ze van de hand doen.
Richtprijs/startbod: ik dacht aan een euro of 180, maar heb het startbod op 2dehands.be op 140€ gezet.
Waar op te halen: Liefst op de avondschool in Aarschot, Belgie, dat is dus op een weekavond, maandag tot donderdag.
Korte of uitgebreide beschrijving
Het blad is 149x49cm, de volledige bank is 150x63cm en ze is 81cm hoog.
Deze werkbank is helemaal gedemonteerd, geschuurd en de slechte stukken zijn vervangen. Het meeste is beukenhout, de nieuwe stukken zijn in kastanje met inlegstukjes van hardhout (Ipe)
Type van machine: werkbank
Merk: geen/onbekend
Foto's van het product zelf niet een advertentie foto

Conditie: Gebruikt/opgekuist
Ik heb de afgelopen tijd in mijn avondschool gevuld met het opkuisen van de werkbank van mijn vader, niet dat ze enige (sentimentele) waarde heeft maar gewoon omdat het kan.
Echter, ik heb ze zelf niet nodig en wil ze van de hand doen.
Richtprijs/startbod: ik dacht aan een euro of 180, maar heb het startbod op 2dehands.be op 140€ gezet.
Waar op te halen: Liefst op de avondschool in Aarschot, Belgie, dat is dus op een weekavond, maandag tot donderdag.
Korte of uitgebreide beschrijving
Het blad is 149x49cm, de volledige bank is 150x63cm en ze is 81cm hoog.
Deze werkbank is helemaal gedemonteerd, geschuurd en de slechte stukken zijn vervangen. Het meeste is beukenhout, de nieuwe stukken zijn in kastanje met inlegstukjes van hardhout (Ipe)
Type van machine: werkbank
Merk: geen/onbekend
Foto's van het product zelf niet een advertentie foto

Conditie: Gebruikt/opgekuist