Werkbank

Status
Niet open voor verdere reacties.

KrisG

Actieve deelnemer
3 jan 2017
350
44
Vlaams-Brabant, BE
Allen,
Ik heb de afgelopen tijd in mijn avondschool gevuld met het opkuisen van de werkbank van mijn vader, niet dat ze enige (sentimentele) waarde heeft maar gewoon omdat het kan.
Echter, ik heb ze zelf niet nodig en wil ze van de hand doen.
Richtprijs/startbod: ik dacht aan een euro of 180, maar heb het startbod op 2dehands.be op 140€ gezet.
Waar op te halen: Liefst op de avondschool in Aarschot, Belgie, dat is dus op een weekavond, maandag tot donderdag.

Korte of uitgebreide beschrijving
Het blad is 149x49cm, de volledige bank is 150x63cm en ze is 81cm hoog.

Deze werkbank is helemaal gedemonteerd, geschuurd en de slechte stukken zijn vervangen. Het meeste is beukenhout, de nieuwe stukken zijn in kastanje met inlegstukjes van hardhout (Ipe)

Type van machine: werkbank
Merk: geen/onbekend
Foto's van het product zelf niet een advertentie foto
20210503_212152.jpg20210503_212157.jpg20210503_212255.jpg

Conditie: Gebruikt/opgekuist
 

KrisG

Actieve deelnemer
3 jan 2017
350
44
Vlaams-Brabant, BE
Ondertussen is ze via 2dehands.be gereserveerd voor iemand aan de kust. Afhalen moet nog geregeld worden maar er is een voorschot betaald dus ben ik er gerust in.
 

blommetje92

Actieve deelnemer
30 dec 2018
91
18
Leuven
Ziet er eigenlijk best leuk uit, zo'n werkbank met wat sierspullen er op. Komt echter niet op deze manier mijn huis in. Dan sta ik binnen de kortste keren in de woonkamer te bijtelen:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.