Uhh — dat is een Belgisch bedrijf, Jeroentje... : ((
In de Notre Dame liggen niet zoveel data-kabels als in het Binnenhof… dat maakt het, ingedachtig de tarieven die de ICT rekent, zeker een flink stuk duurder… : )De Fransen hebben hun woord gehouden om het in 5 jaar weer te restaureren. Gisteren heb ik een stukje live op de NOS site gezien van het bezoek van Macron aan de Notre Dame, waar hij alle timmerlieden, orgelbouwers etc bedankt voor misschien wel het meest indrukwekkende project van deze eeuw. Het is echt prachtig geworden. Van de 850 mln euro aan donaties voor de herbouw, is nu nog geld van over. De restauratie van het Binnenhof gaat al over de 2 miljard...
jaap
Ik denk dat in de Notre Dame meer draadloos netwerk zat dan men in de gaten heeft. Uit die tijd dat die gebouwd werd zijn er hier ook geen kabels gevonden…..In de Notre Dame liggen niet zoveel data-kabels als in het Binnenhof… dat maakt het, ingedachtig de tarieven die de ICT rekent, zeker een flink stuk duurder… : )
De Fransen hebben hun woord gehouden om het in 5 jaar weer te restaureren. Gisteren heb ik een stukje live op de NOS site gezien van het bezoek van Macron aan de Notre Dame, waar hij alle timmerlieden, orgelbouwers etc bedankt voor misschien wel het meest indrukwekkende project van deze eeuw. Het is echt prachtig geworden. Van de 850 mln euro aan donaties voor de herbouw, is nu nog geld van over. De restauratie van het Binnenhof gaat al over de 2 miljard...
jaap
ik kan me voorstellen dat het binnenhof een veel grotere renovatie is..... notre dame was met name een dak.... Binnenhof is alles.....De Fransen hebben hun woord gehouden om het in 5 jaar weer te restaureren. Gisteren heb ik een stukje live op de NOS site gezien van het bezoek van Macron aan de Notre Dame, waar hij alle timmerlieden, orgelbouwers etc bedankt voor misschien wel het meest indrukwekkende project van deze eeuw. Het is echt prachtig geworden. Van de 850 mln euro aan donaties voor de herbouw, is nu nog geld van over. De restauratie van het Binnenhof gaat al over de 2 miljard...
jaap
Maar dan kun je (volgens mij) als het klaar is wel gratis op rondleiding in Het Binnenhof, terwijl men bij de Notre Dame van plan is entree te heffen.ik kan me voorstellen dat het binnenhof een veel grotere renovatie is..... notre dame was met name een dak.... Binnenhof is alles.....
Maar 2 miljard uitgeven is wel een bizar bedrag... is toch circa 120 euro per nederlander.....