Frankrijk is ruim 13x zo groot als Nederland he, denk niet dat ze een probleem hebben om die paar bomen te vinden.Verbazingwekkend hoe snel het allemaal gaat en hoe snel ze zo'n enorme hoeveelheid hout hebben. Nu worden er al heel lang eikenbossen aangelegd voor de wijvaten, zouden ze dat gebruiken?
Translate foutjes van instagram. Vogeltjes en loodtafels kon ik ook niks van maken. Deken denk ik eiken dakbeschot. Letters zijn denk ik die verticale balken waar het lood om gevorm worden. Zal ook nog wel een speciale naam hebben.Vogeltjes, dekens, letters en tafels.....
Of ik ben nog niet zo goed bij met de tegenwoordige houtbewerkingstermen, of ik ben oude nog niet tegengekomen.
Alleen de tafels,, table, tableau, paneel kan ik wat van maken, maar voor die andere kan ik hulp gebruiken.
1000 bomen las ik ergens.Frankrijk is ruim 13x zo groot als Nederland he, denk niet dat ze een probleem hebben om die paar bomen te vinden.
Dutch translation The Oak Road: Understanding France’s Most Important Hardwood1000 bomen las ik ergens.
Een verhaal over eikenbosmanagement in Frankrijk.
Prachtige beelden!... dit filmpje ...