Forumpuberteit. Gaat wel weer over.Gut, wat is er aan de hand met het forum de laatste tijd?
Gut, wat is er aan de hand met het forum de laatste tijd?
Wees gerust, ik zal er niet meer op reageren, geen ruzie op dit forum.
En hier laat ik het ook bij , anders ben ik de volgende handyman,..
de geschiedenis van richter extra , naar narex.ik denk dat ik bijna uit mijn eerste queste ben. Als ik op MP hier kijk:
http://www.marktplaats.nl/a/doe-het-zelf-en-verbouw/gereedschap-handgereedschap/m772252581-houtbeitels.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2
dan lijkt mijn logo verdacht veel op de een na onderste. LIjkt mij dat er "extra Narex" op staat..
Meneer ik geloof geen word wat je allemaal bazeld bij elke post die je schrijft kom je erg schreeuwerig over als of je het er in wilt slaan en graag wil laten zien dat je het allemaal goed weet met je grafiekjes en de verwijzingen naar het internet of wiki! je lijkt wel een schoolmeester.
GOEDE TIP koop een tabellen boek.
En volgens mij weetje niet eens hoe een aanbeeld en een smidse eruitziet!
Hetzelfde over beitels het enigste wat je daar over verteld en weet zijn de merken en vooral de duurdere verder niks, en wil je graag alles van anderen weten!
En dat ik mij vergist heb met graden fahrenheit, (WANT IK KOM NAMELIJK UIT DIE PERIODE) mag je gerust weten want ik ben mij bewust dat ik fouten maak en de wijsheid niet in pacht heb!
Maar ik heb geen grafiek en thermometer nodig om een beitel te ontlaten ik kijk naar de kleur het zelfde met het harden dat heet ervaring!!
Sommige mensen moeten nou eenmaal op papier het beste zijn!
En hier laat ik het ook bij , anders ben ik de volgende handyman,..
Prettige tijd verder
Krijg nou wat. Heeft-ie toch nog wat van me geleerdVoor wie het nog niet wist: Handyman en Marplesfan21 zijn dezelfde persoon, dit ter geruststelling van degene die zich onheus bejegend voelde.
edit: het antwoord van marplesfan verwijderd. Voor wie het nog niet wist: Handyman en Marplesfan21 zijn dezelfde persoon, dit ter geruststelling van degene die zich onheus bejegend voelde.
Ik kreeg gisteren al zo'n voorgevoel, zijn toon van schrijven werd wel heel erg hetzelfde.
We worden gestalkt!
Groeten, Raymond
Gespleten persoonlijkheid![]()
![]()
![]()
Kor heeft gelijk. Dit is eigenlijk triest. Ik heb iemand persoonlijk gekend die mails aan zich zelf stuurde vanuit een andere account. Het is niet goed gekomen met hem.Eigenlijk te triest om er géén grappen over te maken. Dus daar gaan we:
Tot zichzelf sprak een zwetser uit Zaanstad,
toen hij diep in zijn zoveelste waan zat:
"Wij zijn ontzettend tevree,
zo heel alleen met ons twee.
Maar de rest hier is gek! Kom, wij gaan, schat."