Wat zijn jullie gigantische buitenkansjes geweest?

teun van bloemendal

Actieve deelnemer
5 apr 2026
262
160
Iets verderop en om de hoek
Ik heb inmiddels ook een verzameling stanley schaven uit engeland. Maar ik gebruik ze wel . Ik sleep nu eenmaal alles mee naar huis, als het gratis, of heel goedkoop is. Je moet dus het geluk hebben dat iemand een al zeldzame schaaf te barsten laat vallen en de handvatten op het net te koop aan bied.
En helaas betekend dat vooral erg lang geduld hebben, met de hoop dat er 1 binnen je mogelijkheden valt.

Zo zoek ik ook nog steeds naar onderdelen van een stanley no55, vooral de center skate, om hem toch wat prettiger te kunnen gebruiken. Want had telkens met rand profielen schaven dat ie van het randje af gleed, dus dan is die center skate toch waarschijnlijk best handig. Alleen is het zo dat de enigste die ik kan vinden op ebay staan, wat niet mogelijk is omdat ik geen paypal heb, en ook geen intresse heb om het te nemen. Maar zelfs dan gaan ze daarzo voor 100 euro of meer voor alleen dat onderdeel, wat 40 euro meer is dan ik voor alleen de schaaf exclusief schaafijzers betaald had.

Maar goed, wie weet. En soms kom je het in ene tegen zonder dat je het verwacht. Hopelijk gebeurt dat ook voor de heer @Willempie met het handvat

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Willempie

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.