Wanneer besluit je ergens anders te kopen

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.120
1.942
Klein-Brabant, Vlaanderen
Heb er zelf nog niet gewerkt, maar budgetair gezien is hij wel betaalbaar :)
Wat doet hij dan wel/niet goed? Ik werk vooral met plaatmateriaal.
heb nu een bosch 8 sjl
of dat een echte reclameprijs is, weet ik niet
heb die samen met een onderstel gekocht
nog altijd zeer tevreden over
zoek verder op dit forum, als je een aankoop overweegt
de negatieve punten van de metabo zitten niet meer vers in mijn geheugen
 

Efvee

Actieve deelnemer
9 jun 2021
722
287
RegioRotterdam
Een van mijn plannen is om op termijn mijn bouwmarktzaagtafeltje te vervangen door een DeWalt 7485.
Bij de dozenschuivers online is dat niet moeilijk. Klik op 'in karretje', afrekenen, en overmorgen staat er iemand op je stoep met een grote doos.
Toch, voor die 'meerwaarde', op zoek gegaan naar een 'echte' leverancier regio Rotterdam.
Drama!
De site van deWalt Nederland geeft een hele lijst adressen maar de meeste verkopen alleen wat handgereedschap. Degenen die wel tafelzagen verkopen vereisen dat je eerst een klantenaccount gaat aanmaken, met adres en bankrekeningnummer, voordat je een prijs kunt zien. Ja, me hoela! Dus: mailtje gestuurd: kunnen jullie die zaag leveren, heb je er eventueel eentje staan, kan ik hem bekijken en wat moet 'ie kosten als ik hem inlaad en meeneem? Antwoord: zouden hem moeten bestellen, geen prijs genoemd. Nieuw mailtje van mij: "Als jullie hem voor mij bestellen, maar wat moet 'ie kosten?" Geen antwoord maar een vraag: 'privé of zakelijk'? Maakt dat verschil dan? Noem gewoon je netto prijs en BTW.
Ik zag net dat er vanmorgen antwoord was gekomen: netto prijs aanmerkelijk boven gepubliceerde (bruto) prijs bij on-line aanbieder.

Correctie: antwoord inmiddels gekregen.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.