Vogelvoerhuisjes

Voorhetplezier

Nieuw lid
12 jan 2024
18
11
Hillegom
ja ik was van plan 10mm gaten te boren in de hoeken, het is red cedar dus het kan wel wat hebben, maar je wil niet dat het zaad wat er buiten ligt in een plas water ligt, in de Ark zelf heb ik nog wat blokken in een Bekijk bijlage 114508vorm gezaagd zodat het voer naar de zijkanten rolt en niet in het midden blijft liggen.
An de onderkant van de gaten een stukje van een pantie zetten, kan gat ook groter.

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
8.241
2.299
Klein-Brabant, Vlaanderen
dank voor de meer persoonlijke details
in mijn eigen 'chaos' vind ik best mijn weg
30 jaar geleden was dit het lievelingsboek van mijn groooote baas
mijn verontschuldigingen voor de mogelijke reclame
iets verder in de tijd zitten we naast darwin
wanneer iemand anders mijn chaos probeert te herschikken, verlies ik het noorden
blijkbaar verschuift het magnetische noorden elk jaar

fantic

Post veel
22 mrt 2015
1.343
227
Halverwege Utrecht en Amsterdam
Tis nu nog voller dan normaal, er zijn weer planten in pot naar binnen gebracht en doordat ik nu ook eea met een draaibank probeer te doen is daar ook nog eea aan hout voor naar binnen gekomen, geen ruimte ergens anders....
De oude buitenboord motor (15pk) van mijn oude sloep staat er ook nog maar dat spul gaat in het voorjaar weer de deur uit, incl de motor hoop ik en dan ga ik weer echt proberen de boel weer eens op te ruimen.

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.