Wat mij betreft nauwkeurig ja.Het is een interessant stuk gereedschap.
Heb wat verder gegoogled en vond naast Metabo en Ixion ook namen zoals Triumph, Venusberg, Bradson en Flott en zelfs Golden Gear uit China.
Het ligt er maar aan welke benaming je invult als zoektem op Google.
Wat ik mij afvraag : is zo'n boormachine geschikt voor nauwkeurig werken aan, in dit geval, een viool?
Op de Duitse woodworking site is er zelfs een heel onderwerp aan gewijd, met name ook voor wat betreft het soort boortjes die het meest geschikt zijn.
Ja, inderdaad.Mooi stukje gereedschap,is dit om groefjes te maken voor fineer bv?
Dat klinkt heel naar, ik hoop dat het weer helemaal goed komt.Mooi werk Ruben. En leuk om er weer wat van te zien. Hopelijk ga jij nog heeeeel veel tijd krijgen voor dit soort dingen, want jij weet die goed te besteden!
Ik ben zelf herstellende van een glasvochtbloeding in mijn rechteroog, waardoor ik even zelfs helemaal niets kon zien met dat oog (dus ook geen diepte, waardoor ik door een bovenblad ben gegaan ). Ik hoop de komende maanden weer vol aan de bak te kunnen, samen met mijn 2e zoon, die naast cellist ook strijkstokkenbouwer (barok) is Vorige week heb ik een slof voor hem gemaakt. Dat ging weer.