Vandiktebank

ZotVanHout

Oud hout
8 jan 2016
7.151
1.955
Klein-Brabant, Vlaanderen
is deze nu wel voor eigen gebruik of krijgen we weer een gevalletje handelaartje willen spelen?


Ps, ik heb er geen
ik heb het draadje waarnaar je verwijst na zoveel tijd weer gelezen
het laatste in je bedenking lijkt de situatie te zijn
dat een handelaar een machine zoekt, mag voor mij
toch is het netter om daarvoor in de vraag duidelijk te zijn
veel leden willen een ander lid blij maken met een machine die ze niet meer gebruiken, en vragen daarbij niet de marktprijs
is dat lid een handelaar, dan ligt het anders
 
  • Leuk
Waarderingen: Marijn en jorisvh

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje op zoek naar een betrouwbare vandiktebank.
Wellicht heeft iemand er nog een staan die weg mag.
Ik heb hem nodig om een paar tafelbladen te maken. En misschien nog meer
Ik woon in belfeld. Tussen venlo en roermond.
Heeft er iemand iets staan hoor ik het graag
Ik ben opzoek naar 1 die rond de 40cm breed kan schaven.

Alvast bedankt

Met vriendelijke groeten Luuk
Hoeveel winst wil je hierop maken?
Het verbaast me echt dat hier niet tegen is en wordt opgetreden. Dit is gewoon misleiding.

Grappige is dat ik er wel 1 van 60cm heb staan die weg mag, maar die gaat hij iig niet kunnen kopen.
 

Arend b

Actieve deelnemer
7 sep 2020
624
192
Staphorst
Dat er wantrouwen is begrijpelijk , heb het ook mee gemaakt dat ik wat gunde aan een hobbyist dacht ik,
Niet dus , sinds dien verkoop ik voor die prijs die ik hebben wil of er voor krijgen kan , en wat die er dan mee
Doet zal mij verder een zorg zijn , zijn gereedschap geen dieren waar je een band mee op bouwt, hoe wel
 
  • Leuk
Waarderingen: Taab

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Dat er wantrouwen is begrijpelijk , heb het ook mee gemaakt dat ik wat gunde aan een hobbyist dacht ik,
Niet dus , sinds dien verkoop ik voor die prijs die ik hebben wil of er voor krijgen kan , en wat die er dan mee
Doet zal mij verder een zorg zijn , zijn gereedschap geen dieren waar je een band mee op bouwt, hoe wel
Als iemand gewoon eerlijk is dan heb je gelijk.
Mijn probleem is niet dat hij handelaar is, maar dat hij daar niet eerlijk over is. Dat is dus misleiding en met personen met een dergelijke insteek wens ik geen zaken te doen.
 

Speculaasbrok

Actieve deelnemer
19 dec 2018
125
23
Harkstede
Mag een slotje op? Als dit nu weer handelswaar is (en dat is gezien je activiteit op MP met dergelijke machines geen ondenkbare situatie), verdienen de leden een antwoord op de vraag of dit weer voor de handel was. Ik wil niet zeggen dat dat verkeerd is, maar wij zijn hier wel gewend om eerlijk te handelen.
En jouw manier van handelen hoort daar mijn inziens niet onder. Het enige wat je doet is een machine goedkoop scoren en hem verplaatsen, vervolgens weer duurder aan te bieden.
Gevolg wordt een onbetaalbare markt voor de hobbyist.
Daar is dit forum niet voor bedoeld denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: Emilio

Luuk2001@

Nieuw lid
10 okt 2021
18
12
Belfeld
Mag een slotje op? Als dit nu weer handelswaar is (en dat is gezien je activiteit op MP met dergelijke machines geen ondenkbare situatie), verdienen de leden een antwoord op de vraag of dit weer voor de handel was. Ik wil niet zeggen dat dat verkeerd is, maar wij zijn hier wel gewend om eerlijk te handelen.
En jouw manier van handelen hoort daar mijn inziens niet onder. Het enige wat je doet is een machine goedkoop scoren en hem verplaatsen, vervolgens weer duurder aan te bieden.
Gevolg wordt een onbetaalbare markt voor de hobbyist.
Daar is dit forum niet voor bedoeld denk ik.
Hij was wel degelijk voor eigen gebruik.
Maar door de reacties heb ik het onderwerp weer offline gehaald.
Ik heb het echt geprobeerd.
En met een handeltje is niks mis.
Het gaan om minimale winst wat ik eraan verdien.
Het is gewoon een uit de hand gelopen hobby.
Maar ik ben de reacties gewoon zat.
Ik heb een hokje van 6x6 en hier doe ik houtbewerking in.
En zocht daarom een vandiktebank.
Maar ik geef het op.
Toch bedankt.

Groeten Luuk
 

Emilio

Post veel
1 nov 2012
2.448
395
Dordrecht
Hij was wel degelijk voor eigen gebruik.
Maar door de reacties heb ik het onderwerp weer offline gehaald.
Ik heb het echt geprobeerd.
En met een handeltje is niks mis.
Het gaan om minimale winst wat ik eraan verdien.
Het is gewoon een uit de hand gelopen hobby.
Maar ik ben de reacties gewoon zat.
Ik heb een hokje van 6x6 en hier doe ik houtbewerking in.
En zocht daarom een vandiktebank.
Maar ik geef het op.
Toch bedankt.

Groeten Luuk
Met liegen en bedriegen is alles mis. Dat je dat doet is eerder al bewezen en dus geloof ik geen bal van je verhaal.
Hou het gewoon bij MP, daar pas je beter en laat dit gewoon leuk blijven voor de echte houtliefhebber.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.