Lijkt het jullie niet iets om deze discussie te sluiten?
Het is aan de forum beheerder om te bepalen of deze persoon verwijdert moet worden.
Het is aan de forum beheerder om te bepalen of deze persoon verwijdert moet worden.
Beetje ongenuanceerd gesteld maar ik begrijp je wel.Dit is dezelfde machine, van die Luuk, alleen op een Belgische site geadverteerd. Vervelend mannetje dit, ik heb echt een hekel aan dit soort figuren. Voegen niets toe aan de wereld.
Handelaar van de firma list&bedrog....Als je Handelaar bent dan weet je dondersgoed wat de machine nieuw kost, wie probeer je nou voor de zoveelste x voor de gek te houden? Wees eens eerlijk.
Hi Mosseltje, je hebt gelijk, meestal ben ik niet zo ongenuanceerd.Beetje ongenuanceerd gesteld maar ik begrijp je wel.
Mocht ik ooit al mijn machines moeten verkopen dan hoop ik dat ze rechtstreeks naar een liefhebber gaan zonder tussenkomst van een handelaar die niks extra’s biedt dan een prijsverhoging.
Goed idee Wilco.Volgens mij hebben jullie je punt wel gemaakt, zullen we ermee stoppen?
KloptJe kan ook gewoon openheid van zaken geven, toch?
Als je Handelaar bent dan weet je dondersgoed wat de machine nieuw kost, wie probeer je nou voor de zoveelste x voor de gek te houden? Wees eens eerlijk.
Ik stel voor dat je het goed moet maken door de machine aan mij te gevenKlopt
Ik heb dit fout aangepakt, ik had niet op mijn eigen advertentie moeten reageren.
Dit is gewoon fout.
Ik bied hiervoor nogmaals mijn excuses aan.
Met vriendelijke groet Luuk