Van harte gefeliciteerd! De prijsuitreiking van de december challenge

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
1.100
909
Nootdorp
Beste allen,

hierbij de uitslag van de december challenge. In het vet gedrukt staan de winnaars. @Wim Kluck , @Rizz en @Handtools only, dit zijn jullie dus!

1734377308907.png

Ik hoop niet dat ik ergens een foutje heb gemaakt, mocht dit zo zijn, dan op voorhand mijn excuses. De beoordeling is met zorg en vooral met plezier gedaan.

@Wim Kluck , @Rizz , @Handtools only , willen jullie een privé berichtje met jullie adresgegevens doorsturen naar @jaap .

groeten,

Henk Hutink

Roel22

Post veel
27 feb 2017
1.243
494
Prov. Groningen
Degene die de lijst heeft geplaatst krijgt geen prijs wat mij betreft.
Leesbaarheid houdt niet over... :)
Voor de rest, krullenvegers eerste klas, Gefeliciteerd!

• Leuk
Waarderingen: jaap

Henk H

Hout maakt gelukkig
22 nov 2020
1.100
909
Nootdorp
Degene die de lijst heeft geplaatst krijgt geen prijs wat mij betreft.
Leesbaarheid houdt niet over... :)
Voor de rest, krullenvegers eerste klas, Gefeliciteerd!
Ohh, maar daar kunnen we best wel iets aan doen. Hierbij een andere weergave.

WerkstukInbrengCategorieTijdCreativiteitHergebruiktTechniekenTotaal
Het begin van het schavenvirusHandtools onlygereedschap
1​
1​
3​
3​
8​
SpanzaagWim Kluckgereedschap
2​
1​
3​
2​
8​
KapzaagWim Kluckgereedschap
3​
2​
3​
3​
11
Modem / RoutertafelMosseltjeHergebruikt
1​
1​
3​
1​
6​
Opengewerkte vaasWijk0983Hergebruikt
2​
2​
2​
2​
8​
Schaal uit tafelbladWijk0983Hergebruikt
2​
2​
2​
2​
8​
HanddoekenrekHoutsoortHergebruikt
2​
1​
3​
3​
9​
Had ik eigenlijkJohn 1969Hergebruikt
2​
2​
2​
3​
9​
Sidetable van een wijnvatRizzHergebruikt
1​
3​
3​
3​
10​
KlokMarco ScholtenHergebruikt
3​
3​
3​
2​
11​
Lilluk dingJohn 1969Hergebruikt
3​
3​
3​
2​
11​
Schaal van traptredeJohn 1969Hergebruikt
3​
3​
3​
2​
11​
BedbankjeRizzHergebruikt
3​
3​
3​
3​
12
KikkertjesJohn 1969Overige
2​
2​
3​
2​
9​
SchrijverskistjeHandtools onlyOverige
3​
3​
3​
3​
12

John1969

Actieve deelnemer
10 jul 2023
383
207
‘s-Hertogenbosch
Met nieuwe weergave weer geen prijs 😂😂😂
De grootste winst zit voor mij in het meedoen en een groeiende nieuwsgierigheid naar de rest van het forum. Kijk al uit naar de volgende bijeenkomst van radius en hoop dan tijd vrij te kunnen maken.
Iedereen in ieder geval fijne feestdagen en een gezond nieuwjaar toegewenst, mochten er vrije momenten zijn die tot krullen leiden hoop ik het op het forum terug te zien.

Groetjes John

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.727
3.131
Gaanderen
Met nieuwe weergave weer geen prijs 😂😂😂
De grootste winst zit voor mij in het meedoen en een groeiende nieuwsgierigheid naar de rest van het forum. Kijk al uit naar de volgende bijeenkomst van radius en hoop dan tijd vrij te kunnen maken.
Iedereen in ieder geval fijne feestdagen en een gezond nieuwjaar toegewenst, mochten er vrije momenten zijn die tot krullen leiden hoop ik het op het forum terug te zien.

Groetjes John
22 maart 2025 het Lekpoort College te Vianen.
Houtdraaiersdag Radius.

MarcoScholten

Nieuw lid
3 okt 2022
14
31
Gelderland
Proficiat voor de winnaars. Ik vond het een leuk initiatief en leuk om mee te doen.
De regel om geen commentaar op de post te geven om de jury niet te beïnvloeden mag er volgende keer af wat mij betreft. Ik vind feedback op mijn werkstuk nog leuker dan een prijs winnen :)

John1969

Actieve deelnemer
10 jul 2023
383
207
‘s-Hertogenbosch
Proficiat voor de winnaars. Ik vond het een leuk initiatief en leuk om mee te doen.
De regel om geen commentaar op de post te geven om de jury niet te beïnvloeden mag er volgende keer af wat mij betreft. Ik vind feedback op mijn werkstuk nog leuker dan een prijs winnen :)
Helemaal mee eens, feedback kun je van groeien. Om te jureren is er wel iets van te zeggen.
Maar nu de beoordeling is geweest is iedereen vrij om te reageren op een topic, of zie ik dat verkeerd 🤔

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
11.727
3.131
Gaanderen
Ik ben het er niet mee eens. De bedoeling was om een topic te maken waarin zoveel mogelijk getoond wordt over het maakproces. En in de challenge een post te doen met foto's en een linkje. De reacties gaan soms een kant op die niets met het topic meer te maken heeft. Vandaar geen commentaar.
Als velen wel commentaar willen kan dit natuurlijk een volgende keer.

John1969

Actieve deelnemer
10 jul 2023
383
207
‘s-Hertogenbosch
Ik ben het er niet mee eens. De bedoeling was om een topic te maken waarin zoveel mogelijk getoond wordt over het maakproces. En in de challenge een post te doen met foto's en een linkje. De reacties gaan soms een kant op die niets met het topic meer te maken heeft. Vandaar geen commentaar.
Wat ik al zei: om te jureren idd geen commentaar bijvoegen ( duimpje zou mogelijk wel mogen). De rest van het commentaar op een link of na de beoordeling…….
Dit forum is uiteindelijk bedoeld om positieve feedback te geven en te ontvangen……,
Ikzelf was wel content met de reactie van @Kor op mijn ‘Lilly ding “😁

• Leuk
Waarderingen: Kor

MarcoScholten

Nieuw lid
3 okt 2022
14
31
Gelderland
Ach zo, dat had ik niet gezien. Dan kun je in het eerste topic de feedback krijgen en het 2e topic mooi schoonhouden. Dat is inderdaad een mooie oplossing.

Kor

Post veel
10 jun 2012
1.261
621
Ikzelf was wel content met de reactie van @Kor op mijn ‘Lilly ding “😁
Fijn dat je het zo waardeerde. Die reactie heb ik verwijderd nadat duidelijk werd gemaakt dat commentaar op de inzendingen niet welkom was i.v.m. mogelijke beïnvloeding van de jury.
Helaas kan ik mij de strekking niet meer precies herinneren, het zal "hard met een knipoog" zijn geweest?

Mogelijkheid tot intrekking van een verkeerd getimede opmerking..... Dat zou ik thuis ook wel willen hebben 😅

Handtools only

Post veel
3 nov 2018
862
961
de buurt van den bosch
Altijd leuk om iets te winnen.alleen vond ik het niet een echte wedstrijd met zo weinig deelnemers.
Ook mijn felicitaties aan de andere winnaars en een (y)aan de overige deelnemers.
En aan de jury natuurlijk.

Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.